عنوان فارسی مقاله:

تزریق خلاقیت در کلاس در کشور های شرقی: ارزیابی از دیدگاه دانش آموز

عنوان انگلیسی مقاله:

Infusing creativity into Eastern classrooms: Evaluations from student perspectives



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی تزریق خلاقیت در کلاس در کشور های شرقی: ارزیابی از دیدگاه دانش آموز و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 








نمونه متن ترجمه
چکیده
تزریق مولفه های خلاقیت به یک کلاس درس یک حرکت بسیار مهم در راستای اصلاحات آموزشی در آسیا بود. تحقیقات در مقیاس وسیع در زمینه کشف احتمالات ، نتایج و مشکلات این نوع از تغییر برنامه درسی از دیدگاه دانش آموزان در کشور هنگ کنگ انجام شد. بر مبنای گزارشات در مورد خلاقیت در کشور های غربی ، این پژوهش مجموعه ای از روش ها را برای تزریق مولفه های خلاقانه در زمینه یادگیری به صورت منظم در دروس علمی توسعه داده است. بعد از اجرای آن ، دانش آموزان به صورت خلاقانه ای ، پیشرفت در نگرش، توانایی ها و رفتار هایشان را به وضوح مشاهده کردند. دانش آموزان این یادگیری خلاقانه را به عنوان نوعی از یادگیری فعال و مفرح مشخص کردند که آنها را به تفکر عمیق و گسترده و همچنین ارائه ایده های خلاقانه و توسعه حس کنجکاوی ، اعتماد به نفس و شروع یادگیری تهییج و تشویق می کند. لذا این اصلاحات در کلاس درس با هدف ارتقا خلاقیت ، درک بهتر دانش علمی و همچنین نگرش مثبت نسبت به یادگیری علم و دستاورد های عمده آن انجام شد. ارتقا خلاقیت در دانش آموزان مانند ایجاد تفکر جدید و نوآورانه در آنها ، بر عهده گرفتن مسئولیت چالش بر انگیز و داشتن نگرش ریسک پذیری ، ارتقا حس فراشناختی و انتقال یادگیری ، بسیار ضعیف ارزیابی شد. در تجزیه و تحلیل های آینده ، این نتایج با برخی از مشخصه های معمولی فرهنگ شرقی و سیستم آموزشی در ارتباط خواهد بود. این پژوهش استدلال می کند که تزریق خلاقیت احتمالا به موضوعاتی مانند برنامه آموزشی ، سیستم های آموزشی محلی و فرهنگ اجتماعی محدود شود. این پژوهش همچنین پشتیبانی های بیشتری را در زمینه خاص ، مبتنی بر محتوی و مشخصه های فرهنگی در زمینه یادگیری خلاق ارائه می دهد. پیشنهاداتی نیز در زمینه اصلاحات مربوط به خلاقیت در جوامع آسایی ارائه شده است.