عنوان فارسی مقاله:

رسانه و اطلاعات جدید حسابرسی: یک بررسی حیاتی


عنوان انگلیسی مقاله:

NEW MEDIA AND ACCOUNTING INFORMATION: A CRITICAL REVIEW



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی رسانه و اطلاعات جدید حسابرسی: یک بررسی حیاتی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

1.0 مقدمه

گسترش شبکه ی جهانی وب در سال 1995 تغییرات زیادی را در آماده سازی اطلاعات حسابرسی، آماده سازی آن ها، تحلیل و ارائه ی آن ها ایجاد کرد. در یک طرف، به دلیل این که تکنولوژی های وب شامل وبسایت ها، بیانیه ها و ایمیل ها تا مرجع های پیچیده ، بلاگ ها، و شبکه های اجتماعی میشود، میتوان گفت که رسانه های جدید به صورت پیشرفتی موجب ایجاد تغییرات در کیفیت مقیاس اطلاعات تولید شده، گشت. در طرف دیگر، به همان مقدار که فعالیت های مرتبط با بازار و تراکنش هایی که با استفاده از ابزار الکترونیکی اجرا میشود افزایش یافته است، عامل هایی که در تولید و استفاده از اطلاعات دخیل هستند نیز تحت تاثیر فشار تکاملی قرار داشته است. رسانه های جدید ازین رو یکی از مهم تری کانال های اطلاعاتی در این زمینه به شمار می آید، که اطلاعات مرتبط با شرکت ها به صورت سریع در شبکه های مذاکره ی آنلاین برای سرمایه گذاران نشر پیدا میکند و افراد آکادمیک ، تحلیل کننده ها، نویسنده ی روزنامه ، واسطه های اطلاعاتی و دیگر افراد علاقه مند میتواند از این اطلاعات استفاده کنند. مانند تحلیل های مالی و رسانه های خبری، این شبکه ی وب نیز نشان دهنده ی یکی از مهم ترین محیط ها برای شر اطلاعات مرتبط با شرکت ها میباشد.