عنوان فارسی مقاله:

استراتژی های بازاریابی، ریسک های ادراک شده و اعتماد مصرف کننده در رفتار خرید آنلاین

عنوان انگلیسی مقاله:

Marketing strategies, perceived risks, and consumer trust in online buying behaviour




نمونه متن ترجمه
چکیده
علی رغم رشد سریع خرید آنلاین، آثار و مقالات موجود، در مورد روابط متقابل بین فاکتورهای ریسک ادراک شده، آثار بازاریابی و تأثیر آن‌ها روی محصول و اعتماد مصرف کننده بر وب سایت فروشنده، مطالب زیادی بیان نکرده اند. تمرکز این پژوهش، روی دیدگاه‌های گردشگران در استفاده از رزرو اینترنتی برای تعطیلات خود، می‌باشد. یافته‌ها حاکی از وجود ارتباط بین ریسک‌های ادراک شدۀ اینترنتی و تأثیر نسبتا مساوی محصول و ریسک‌های کانال الکترونیکی روی اعتماد مصرف کنندگان می باشد و نیات خرید آنلاین، تحت تأثیر محصول و اعتماد مشتری کانال الکترونیکی است. آن‌ها همچنین نشان دادند که بین استراتژی های بازاریابی و ریسک‌های ادراک شده ارتباط وجود دارد و برای پیشرفت بیشتر گردشگری خرید الکترونیکی، پیشنهادات مدیریتی ارائه می‌دهند.