عنوان فارسی مقاله:

استانداردها و برنامه آموزشی قرن بیست و یکم: تحقیق و شیوه کنونی
عنوان انگلیسی مقاله:

21st Century Standards and Curriculum: Current Research and Practice


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی استانداردها و برنامه آموزشی قرن بیست و یکم: تحقیق و شیوه کنونی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

یکپارچگی استانداردهای وضعیت هسته ای مشترک (CCSS) و مهارتهای قرن بیست و یکم در برنامه ی آموزشی، نه تنها به نفع دانش آموزان و معلمین نیست بلکه برای آماده سازی نوجوانان برای حرفه های آینده شان، ضروری است. در یک سن آموزشی که تستهای استاندارد شده، موفقیت مدارس ما را تعیین میکنند، مهم است به دانش آموزان اجازه داده شود خلاقیت و استفاده از قدرت فناوری برای حمایت از مهارتهای ضروری داشته باشند و به شیوه های منحصر به فردی یاد بگیرند. با میسر نمودن تفکر خلاق و سنجش شناخت استانداردهای محتوا از طریق دارایی های مبتنی بر نظام، دانش آموزان میتوانند حفظ مفهوم خود را نشان دهند در حالیکه پیامدهای ملموس و ارزشمندی را ایجاد میکنند. آینده ی دانش آموزان ما، به انعطاف پذیری و کاردانی بستگی دارد نه به آموزش برای امتحان. آموزش به ایحاد یک انتقال آموزشی به تضمین این مساله نیاز دارد که دانش آموزان ما به عنوان مبتکرین آینده، موفق میشوند. این مقاله، مهارتهای قرن بیست و یکم را بررسی میکند، همانطور که تعریف میشوند و روشهایی را توصیف میکنند که به دانش آموزان اجازه میدهد این مهارتها را ارتقا دهند. هم چنین شیوه ای را مورد تاکید قرار میدهد که مربیان میتوانند دانش کنونی دانش آموزان را به تجارب موثقی پیوند دهند که آنها را تحریک میکند، هم چنین به آنها اجازه میدهد استفاده از جدیدترین فناوری ها را خلق کرده و در آنها همکاری داشته باشند. این مقاله با یک بحث پیرامون مزایای مهارتهای اجتماعی نتیجه گیری میشود زیرا آنها اطلاعات را مبادله میکنند و به اشتراک میگذارند، ایده های خود را سازمان دهی میکنند و نظرات را بیان میکنند در حالیکه یک پروژه را تهیه میکنند یا تحقیق را از طریق تجربه ی آنلاین اجرا میکنند.