عنوان فارسی مقاله: | ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ترجیحات مشتری در انتخاب یک بانک در شهر خرم آباد |
عنوان انگلیسی مقاله: |
Evaluation of the Impact of Services Marketing Mix on Customer Preferences in Selecting a Bank in Khorramabad City |
نمونه متن ترجمه
چکیده
ایجاد یک محیط رقابتی جدید در صنعت بانکداری باعث می شود که توجه بیشتری به خواسته ها، نیازها، انتظارات مشتریان مان معطوف گردد و ارائه خدمات سازگار و فراتر از انتظارات شان را ناگزیر می سازد. بانک ها باید قادر به تغییر در روش و سیاست های بازاریابی شان باشند، باید انتظارات و نیازهای مشتریان را برآورده سازند در غیر اینصورت، در بازار مالی در آینده در مقابل سن و تجربه شان هیچ جایگاهی ندارند. این مطالعه به عنوان تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات به ترجیحات مشتری در انتخاب یک بانک در شهر خرم آباد در سال 2011 در شعبه های بانک صادرات انجام شد که این مطالعه هشت فرضیه را در رابطه با هر آمیخته ی بازاریابی و شاخص های مرتبط بررسی کرده است و اهمیت آن ها را شناسایی و ارزیابی کرده است. این تحقیق از لحاظ هدف بخشی از تحقیقات کاربردی است و از لحاظ روند و ماهیت یک تحقیق توصیفی می باشد. جامعه ی این مطالعه مشتریان معمولی شعبه های بانک صادرات در خرم آباد می باشد. ما از نمونه ی 150 مشتری از شعبه های متفاوت بانک صادرات در شهر خرم آباد استفاده کرده ایم تا فرضیه ها را آزمون کنیم، این نمونه به صورت تصادفی انتخاب شده است. برای جمع آوری داده ها از روش کتابخانه و پرسشنامه استفاده کرده ایم.