عنوان فارسی مقاله: | تجزیه و تحلیل استراتژیکی محیط خارجی و اهمیت اطلاعات: تحقیق و مطالعه بر روی ادراک مدیران هتل |
عنوان انگلیسی مقاله: | Strategic Analysis of the External Environment and the Importance of the Information: Research on Perceptions of Hotel Managers |
نمونه متن ترجمه
چکیده
جمع آوری اطلاعات از محیط خارجی(بیرونی) به منظور خلق مزایای رقابتی برای هتل ها از اهیمت بالایی برخوردار می باشد. زیرا هتل ها نسبت به اطلاعات بیرونی و حفظ سیستم های گردآوری، انتشار اطلاعات و انتقال آن در قالب پاسخگویی به این شرایط بسیار حساس می باشند.علاوه براین، ماهیت و اهمیت اطلاعات در ارتباط با حوزه مرتبط به آن، به طور موازی و همزمان تغییر خواهد کرد. در این پژوهش، اقسام گوناگون اطلاعات براساس اجزای مختلف محیط بیرونی مورد توجه قرار گرفته است. اهمین سطوح گونه های مختلف اطلاعات تبیین شده است. از سوی دیگر، منابع اطلاعات با توجه به اهمیت سطوح آن ها رتبه بندی شده است. مهمترین اقسام اطلاعات برای هتل ها، اطلاعات مرتبط با سیستم های کامپیوتری و خودکار و سطوح رضایتمندی مشتریانشان می باشد.درنتیجه، اطلاعات براساس محیط تکنولوژیکی، در مورد گردشگران و در مورد عرضه کنندگان و محیط قانونی به عنوان آیتم های مهم در این پژوهش درنظر گرفته شده¬اند. درحالی که کانال اطلاعاتی مشتریان، اینترنت، رقبا فعال در مکان مشابه و پرسنل نیز به عنوان مهمترین منابع در این پژوهش درنظر گرفته شده اند.