عنوان فارسی مقاله: همکاری در جهت نوآوری: اثرات بر مدیریت و عملکرد دانش مشتری


عنوان انگلیسی مقاله: Collaborating to innovate: Effects on customer knowledge management and performance



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی همکاری در جهت نوآوری: اثرات بر مدیریت و عملکرد دانش مشتری و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

دانشمندان مدیریت دانش مشتری (CKM) را به عنوان یک منبع استراتژیک برای کسب و کار به منظور بهبود نوآوری، تسهیل کردن تشخیص فرصت های جدید بازار و حمایت از مدیریت ارتباط بلند مدت با مشتری در نظر می گیرند . به هرحال، سوابق از عدم درک نقش همکاری مشتری در فرآیند نوآوری و گرایش نوآوری در CKM رنج می برد. بر این اساس، این مقاله مدلی را تست می کند که هر دو متغیر را بررسی می کند چگونه آنها به عنوان سوابق CKM عمل می کنند. این مدل همچنین CKM و اثر همکاری مشتری در نتایج بازاریابی را بررسی می کند . یافته ها، پیامدهای مهم علمی و مدیریتی دارند، و نشان می دهد که همکاری با مشتریان و تمایل به نوآوری به دلیل اثرات آنها بر CKM و نتایج بازاریابی کلید ورودی هستند.