عنوان فارسی مقاله: |
بررسی اثرات آگهی های تخفیف بر تصمیمات مصرفکنندگان برای خرید: مطالعه موردی در سوپرمارکت |
عنوان انگلیسی مقاله: |
Investigation of the Effects of discount Announcements on Consumers’ Purchase decisions: A Case Study in Supermarket |
چکیده
سوپر مارکت ها نزدیکترین واحدها به مشتریان هستند از این رو بازاریابی و سیستم مؤثر اطلاعات بازاریابی نقشی فعال دارند. آنها به سادگی میتوانند تأثیر گذاشته و به طور برجسته تصمیمات مشتریان را هدایت کنند. مادامی که بازاریابی در این امر در حال کامیابی است، پر کاربردترین ابزار بازاریابی آگهی های فروشگاه تحت عنوان مقرون به صرفه بودن است. یکی از بزرگترین مسائلی که بازاریابی ها با آن مواجه میشوند، مدیریت برای سود بردن از این قابلیت میباشد. در این مقاله ما اثر آگهی های سوپر مارکت را بر رفتارهای مشتریان به هنگام خرید مطالعه میکنیم. توجه و عکس العمل مشتریان در کنار هم طی خرید تحلیل شده است. نظرات مشتریان در مورد نوع آگهی و نحوه ارائه آن توسط فروشگاه نیز در نظر گرفته شده است. نوع و مقدار درآمد شخصی که به عنوان گروههای مختلف درآمدی در نظر گرفته شدهاند امکان دارد به آگهی های فروشگاه ها به نحو متفاوتی عکس العمل نشان دهند. در این مطالعه ما تمرکز داریم بر این که چگونگی تهیه لیست خرید میتواند توسط آگهی های فروشگاه تغییر کند.