عنوان فارسی مقاله:

تاثیر تبلیغ رویداد بر نگرش ها و مقاصد بازدید


عنوان انگلیسی مقاله: The impact of event advertising on attitudes and visit intentions





برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی تاثیر تبلیغ رویداد بر نگرش ها و مقاصد بازدید و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید


 







نمونه متن ترجمه

چکیده

این تحقیق اثرات تبلیغ رویداد بر نگرشها و مقاصد بازدید در شهزهای میزبان رویداد بررسی می کند.در این تحقیق یکصدو نودو دو نمونه گردآوری شد. به منظور آزمایش اولین و دومین مجموعه از فرضیه ها از آنالیز چندمتغیره عامل 2×2 واریانس (MANOVA) استفاده شد و برای بررسی آخرین فرضیه از آنالیز تک متغیره جداگانه واریانس (ANOVA) استفاده شد. تبلیغ رویداد تاثیر مثبتی بر نگرش افراد شهرهای میزبان نشان داد.همچنین سطوح مختلف شناخت افراد از شهر (معروف- ناشناخته) تاثیر معناداری بر نگرش آنها نسبت به شهر دارد.با این وجود، اثرات تبلیغ رویداد بر نگرش افراد نسبت به شهر در صورتی که شهر تا حدودی ناشناخته باشد بیشتر است.از این حیث یک شهر ناشناخته با گسترش تصویر شهری که از تبلیغ رویداد به عنوان ابزار ترویج استفاده می کند بیشتر از یک شهر خیلی معروف میتواند سود ببرد.در نهایت تناسب تصویر بر نگرش افراد نسبت به شهر میزبان رویداد تاثیر می گذارد.