عنوان فارسی مقاله:

تحلیل TreeNet رفتار تنش انسان با استفاده از داده های مبنی بر تلفن همراه-اجتماعی


عنوان انگلیسی مقاله:

TreeNet analysis of human stress behavior using socio‑mobile data


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی تحلیل TreeNet رفتار تنش انسان با استفاده از داده های مبنی بر تلفن همراه-اجتماعی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

رفتار انسان اساسا اجتماعی است و انسان امور روزمره خود را با تعامل با دیگران شروع میکند.انواع و اقسام مختلفی از تعاملات اجتماعی وجود دارد و ما ویژگی های تعاملاتی اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه و بررسی های اجتماعی برای پیدا کردن رفتار تنش زای انسان را مورد مطالعه قرار داده ایم. برای این کار، گزارش های تماس تلفنی که شامل مجموعه اطلاعات حاوی ،444 111تماس های صوتی 131 بزرگسال در طول یک دوره بیش از 5 ماهه از ارتباطات اجتماعی آنها جمع شده اند. و مشخص کردیم که 5 معیار شبکه های اجتماعی مانند سلسله مراتبی، تراکم، دوری(میزان فاصله افراد از یکدیگر)، قابل دسترسی و بردار مشخصه افراد تاثیر عمیقی بر سطح استرس افراد در یک شبکه اجتماعی دارند. اگر اگویی در شرایطی باشد که با نسبت کمی به این موارد بتواند دست پیدا کند آنگاه آن اگو از آن نفس اطلاعات بیشتری را دریافت میکند و از این رو بیشتر متحمل استرس میشود.

در این مقاله، از الگوریتم یادگیری ماشین TreeNet برای بالابردن سرعت و ایمنی تحلیل ها استفاده کرده ایم. نتایج کار مان را با یکی دیگر از کلاسیفایر ها به نام جنگل تصادفی مقایسه کرده ایم و در عین حال، متوجه شدیم که TreeNet کارآمد تر است این تحقیق می تواند برای اقتصاددانان، متخصصان، تحلیلگران، و سیاستگذاران اهمیت بسزایی داشته باشد.