خلاصه

           تشخیص "گفتار" به عنوان خط اتصال کاربر در برنامه های جدید به طور پیوسته دیده می شود. با پیشرفت این تکنولوژی، روشهای جدیدی برای انسان فراهم می شود تا با ماشین ها و اطلاعات حاصل از آنها، ارتباط برقرار کنند. انجام این کار در بسیاری از حوزه ها، کاربران را به انتظارات خود نزدیکتر کرده است. اگر چه هنوز چالش های زیادی در مورد فناوری وجود دارد، ولی تشخیص گفتار به یک سطح تکامل یافته نیاز به در نظر گرفتن استقرار آن در سیستم ها و محیط های پیچیده دارد. به این ترتیب ما درباره سیستمهایی بحث می کنیم که ما را به اجرای موفقیت آمیز تشخیص گفتار برنامه نیروی XXI زمین جنگجو نزدیک می کند.

            ما در مورد اجزای کنترل صدای سیستم در این برنامه بحث می کنیم. نیازمندی های مرتبط با قابلیت اطمینان، تشخیص و مسائل پیچیده محاسباتی به طور کامل در این بخش مورد توجه قرار گرفته است. ما به طور صریح جنبه های مختلف سیستم و نحوه تاثیر آنها بر روی خط اتصال کاربر و آشکار شدن پارامترهای کاربرد واقعی را پوشش می دهیم. در نهایت، اجرای یک طبقه بندی مبتنی بر چند جمله ای را برای تشخیص گفتار در نظر می گیریم و ارزیابی عملکرد نهایی سیستم را در حوزه پایگاه اطلاعاتی خاص، ارائه می دهیم.

1. مقدمه

           برنامه توسعه ساختار مهندسی زمین جنگجو (EMD)، برنامه انقلابی ارتش برای توسعه و ایجاد یک سیستم مبارزه با سربازان کاملاً متحد است. این سیستم از فناوری های پیشرفته برای ارائه اثربخشی بی نظیر با ارائه قابلیت بهبود شناسایی، به دست آوردن، قرار دادن و درگیر کردن اهداف در محدوده های بیشتر در طول روز یا شب استفاده می کند. این سیستم یک سرباز منفرد را به میدان جنگ دیجیتالی می فرستد تا باعث بهبود ارتباطات بهتر و آگاهی موقعیتی شود.

این مقاله در نشریه آی تریپل ای منتشر شده و ترجمه آن با عنوان تشخیص گفتار در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی و انگلیسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

Force XXI Land Warrior: A Systems Approach to Speech Recognition