چکیده
            برای کمک به درک تئوری حسابداری سرمایه گذاری (FAT) و نقش آن در توسعه سرمایه گذاری و تجارت، من به دو تاریخچه جریان اصلی توسعه و پیشنهاد متغیر سوم آن توجه کرده ام. نسخه ستر استاندارد افزایش یافته ی FAT بصورت نسبی از یک چارچوب مفهومی به هم پیوسته اساسی نتیجه می شود. تمرکز بر روی درآمدهای به هم پیوسته با اندازه گیری تغییر در دارایی ها و بدهی ها با در نظر گرفتن مقادیر مطمئن اندازه گیری شده انجام می پذیرد. در هر حال آزمودن استانداردهای FASB/IASB متنوع اخیر و پیش نویس های ظاهر شده که آن ها را در عوض موارد تحمیل کننده غیر قابل خالی شدن و تاکید کردن بر تاریخچه متنوع عملکردهای جاسازی شده حال حاضر که جهت دهنده به تفکر می باشند و موارد مورد علاقه در اینکه حسابداری خوب چه چیزی هست خلاصه می شود. با مغایرت تمرکز بعضی نسخه های آکادمیک اخیر تاریخچه، هزینه های تاریخی بر پایه جنبه های حسابداری بصورت نسبی برای فراهم آوردن یک مهار که پس از تحلیل محدودیت های این نوع دوم تاریخچه، من بر روی این موضوع بحث می کنم  تجربیات نسبی شرایط محتملی که مسیری به سوی رشد و تغییرات در تجربیات حسابداری و بدهی ها و مباحثه ها می باشند و ارتباطات قدرت دانش که آن ها در مراحل مختلف با تاریخچه بیش از هزار ساله ساخته شده اند پیشنهاد می دهد که قدرت آن ها همواره بیش از قدرت نسبتا افسانه ای موسسات می باشد. دو افسانه مرتبط دوگانه از هر دوی حسابداری و دارایی ساختاری را ارائه داده است که ضرورت رفاه را برای قادر ساختن فعال کننده های مختلف در دنیای مدرن و رو به رشد، اقتصاد برای پذیرفتن ریسک عملیات های برعهده گرفتن و سرمایه گذاری در یک مسافت دور و در طول زمان ارائه داده است. این مرکز فرمان با قابلیت انجام عملیات های حسابداری بصورت فزاینده از طریق موسساتی که با جوامع مدرن در حال پیدایش و رشد در شرق مانند جوامع پیشرفته و مدرن شده ی غرب مشارکت دارند. تحقیق بر روی میزان FAT نسبی بوده و منعکس کننده بعضی حقایق اقتصادی مد نظر و نیز میزان اسطوره ای بودن و عملی بودن، ساخته شده توسط اجتماع و اینکه مجددا می تواند افزایش پیدا نموده و چه میزان قابلیت برهم کنش فی مابینی دارا می باشند، سوالات اصلی برای حسابداری، بدهی ها و سرمایه گذاری و نیز سیاست گذاری و انجام تحقیقات می باشد. این موضوع نیازمند فهم تاریخی بین المللی مقایسه ای و دقیق هرچه بیشتر از چگونگی عملکرد جداگانه حسابداری و سرمایه گذاری در خلال تجارت و دیگر سازمان دهی ها و نیز شکل گیری بازارها در کشورهای مختلف و فرهنگ ها می باشد.
            .... مشخص نمودن واضضح و دقیق هر آیتم .... مشخص نمودن مقدار معمولی برای هر یک. تعیین نمودن قیمت بالاتر  (سنگین تر) از قیمت پایین تر (سبک تر)، بنابراین اگر شما فکر می کنید 20 بد است، 24 را برگزیده و.... . بنابراین شما می توانید آسان تر یک سود بیشتر را ببرید (لوکا پاسیولی 1494، فصل 12، ساختارهایی برای ثبت ژورنال ها برای باز نمودن دارایی) (اهمیت افزوده شده) (وان گبساتل 1994، صفحه 54).
             تعریف (از ملاحظه) اساسا می گوید که اگر شما در زمینه مقدار یک دارایی یا بدی شک دارید، بهتر است که احتیاط کنید. این یک حس معمولیست که همه ما باید برای اعمال در زندگی روزانه بکار بندیم (هانس هوگورست، چیرمن IASB، 2012، جنبه های احیتاط: زنده یا مرده؟ (اهمیت افزوده شده)). 

این مقاله در نشریه الزویر منتشر شده و ترجمه آن با عنوان تاریخچه حسابداری در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی و انگلیسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

Fair value vs conservatism? Aspects of the history of accounting, auditing, business and finance from ancient Mesopotamia to modern China