چکیده

        رشد تعدادی از دستگاه های هوشمند، بهم پیوسته و ذاتا ناامن باعث تغییر در پارادیم امنیتی شده است. در حالی که تکنولوژی اینترنت اشیاء نیاز به تغییری در چارچوب قانونی دارد، روش های جایگزین نیز نیاز به توسعه دارند. این مقاله به بررسی تغییر محیط امنیت سایبری قانونی در زمینه اینترنت اشیاء می پردازد. این بحث های مقرراتی بین المللی قابل اجرا و همچنین روش های جایگزین برای پرداختن به مسائل ناشی از اینترنت اشیاء انتخاب شده اند. 

ما می دانیم که تقریبا هر چیزی می تواند به اینترنت وصل شود، پس باید تمام حالات را در نظر بگیریم : هر چیزی که می تواند به اینترنت وصل شود می تواند هک شود.  

1. مقدمه

        اگر چه در حال حاضر ، تعداد حملات سایبری در سال های اخیر، زیاد شده است و قربانیان آنان افراد و شرکت ها می باشند، از این رو سازمان های اجرای قانونی و دولت ها در سراسر جهان، به هشدارها ادامه می دهند. سال 2014، سال نفوذ برچسبدار کردن بود و سال2015، سال اصلاح شدن بود که توسط برخی از مفسران صنعتی به عنوان سال نفوذ 2.0. لقب گرفته است درحالی که ممکن بود این برچسب ها بیش از حد کلی باشند، بطور کلی ( و ترسناکی) تصویری که این برچسب ها دارند یکی از مکررترین، پیچیده ترین و شدیدترین حملات سایبری می باشد. علاوه براین، بنا به گزارشی تغییرات تدریجی برای تخریب بیشتر و حملات شخصی تر بوده است.

          تعداد نیروهای مسئول در برابر نفوذهای سایبری خصمانه و رخنه در شبکه های غیر مجاز افزایشی شدید داشته است. رشد فن آوری های جدید و رشد وابستگی های اجتماعی به فن آوری ها در سطح جهانی، همراه با اتوماسیون ابزارهای حملات سایبری ]9[، پیچیدگی حمله های سایبری، و موانع ورود به بازار جرایم اینترنتی ]10[ بدون شک المان های کلیدی امنیت سایبری می باشند.

این مقاله در نشریه الزویر منتشر شده و ترجمه آن با عنوان  امنیت سایبری  در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی و انگلیسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

Cybersecurity in the Internet of Things: Legal aspects