چکیده

        شبکه های اجتماعی تبدیل به بخشی از زندگی انسانی شده است.از ابتدا با اشتراک گذاری متن، تصاویر، پیغام شروع شده بود و اخیرا به اشتراک گذاری آخرین اخبار،تصاویر مرتبط با اخبار در حوره رسانه ها،مقالات پرسشی،تکالیف درسی ، و کارگاه های آموزشی در حوزه آموزش و پرورش، بررسی های آنلاین،بازاریابی،و هدف قرار دادن مشتریانی در حوزه کسب و کار، و جوک،موسیقی،و ویدئو در حوزه سرگرمی می پردازد.به دلیل اینکه توسط خوانندگان اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد،برای همین ما ممکن است ما از رسانه های شبکه های اجتماعی به عنوان فرهنگ فعلی اینترنت یاد کنیم.در حالیکه ما از به اشتراک گذاری اطلاعات در رسانه های اجتماعی لذت می بریم،با این حال همچنان بحث امنیت و حفظ حریم شخصی یک بحث بزرگ در این زمینه است.اطلاعات کاربرانی که تمایل به فاش شدن آن اطلاعات ندارند باید به صورت خصوصی نگهداری شود.

1. مقدمه

         در چهارچوب بزرگتری از داده کاوی، یک اندازه گیری قابل توجهی از تجزیه و تحلیل تولید کننده ها صورت گرفته است تا بتوان بر اساس آن به سوابقی پیشرفته از رفتار انسانی بین فردی را در سازمان ها و بدون نقض حریم شخصی کاربران داشت.بنابراین،اطلاعات باید اطلاعات به شیوه ای در دسترس باشند که در آن حفظ حریم شخصی به شکلی کحافظت شده و با حفاظتی بسیار مورد بررسی قرار بگیرد.از طرفی دیگر، سوء ظن نسبت به کسانی که تمایل به تجاوز به این حریم و دسترسی به اطلاعات شما را دارند نیز باید در نظر گرفت و نباید به انها اعتماد کرد، زیرا ممکن است هدف اصلی آنها استفاده از تمامی اطلاعات شما باشید، برای همین باید شناخت و شناسایی مواردی که حساس است، برای این جمع آوری ها لازم می باشد.با توجه به نمونه خاصی از سازمان های بین فردی،پایه ترین اندازه گیری که می توان برای پایدار شدن کیفیت حریم شخصی افراد انجام داد را به وسیله بیان وابستگی ها می توان نشان داد.

        با توجه به نویسندگان [3]،که پیشنهاد داده بودند هر گونه از بررسی در مورد تعداد مشتریانی که تمایلاتشان را بیان کرده اند، سبب خنثی شدن موارد امنیتی که برای حفاظت از خطر آنها فراهم شده بود می شود و همچنین این موارد نیازمند بررسی حیاتی است.پیشنهاد این نویسندگان این است که ارتباطی آماده برای سازمان های بین فردی و پروفایل کاربران ساکن در آن آماده باشد، اما به مشتریان اجازه شریک شدن در برآورد برخی از اموال تضمین شده با استفاده از اعتبار خودشان را بدهیم، اما هر بار مقداری از بیان اعتبار آنها برای این آشکار سازی لازم می باشد.از دید چشم انداز حریم شخصی [1] ، موضوع حریم شخصی تحت بررسی می باشد و برای اطمینان از اهمیت اساسی آن گروهی علمی خاصی مامور شده اند که مراقب آن باشند.برای اطمینان از حفظ حریم شخصی مشتریان شناخت ویژگی های آنها انجام می شود،و نه آسیب پذیری بر اساس بینام سازی رخ می دهد.بنابراین با توجه به این حقیقت که تنها از  یک دید تخصصی جواب ما بیشتر نزدیک به حفظ حریم شخصی تا محافظت به خصوص در طولانی مدت است،حفظ اطلاعات شخصی مشتریان تضمین شده است.

این مقاله در نشریه الزویر منتشر شده و ترجمه آن با عنوان امنیت رسانه های اجتماعی در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی و انگلیسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

On Privacy and Security in Social Media – A Comprehensive Study