چکیده

            آموزش معماری همچنان برای ایجاد پیشرفت و توسعه اجتماعی بسیار مهم است، باوجوداینکه هنوز با چالش‌های مهمی مواجه است. جدا از تغییرات دوره‌ای در اصطلاحات تکاملی و تاریخی، کار آیی آموزش، زیر سؤال است. چه میزان خوب ما دانشجویان را برای یک آینده دشوار در عمل آماده می‌کنیم؟ این مقاله بر روی «شانس‌های بزرگ» که از طریق مسائل مختلف در این زمینه مطرح‌شده است، برای تعریف مجدد هسته‌ی آموزش برای فارغ‌التحصیلان آینده ما، تمرکز می‌کند. در این زمینه، لازم است که در حقیقت‌های بحرانی جاری با «بازاندیشی و باز طراحی روابط آموزشی و یادگیری» (Garrison & Kanuka، 2004، ص 99) تطبیق پیا کنیم. ما بر این باوریم که آموزش باید یک حرکت مهم را با بررسی آنچه واقعاً هدف مطالعات ما است، با ایجاد یک رویکرد جدید برای مقابله با اختلافات داخل و خارج از محیط ساخته‌شده، اتخاذ کنیم. هدف این مقاله کاوش آموزشی است که مشارکت فعال دانشجویان را با یادگیری مبتنی بر تمرین در استودیوی طراحی جذب می‌کند، از روش‌ها و ابزارهای جدید استفاده می‌کند و فراتر از انواع تولید علمی متداول، پرورش می‌دهد. هدف این است دانشجویان را تشویق کنید تا فرصت‌های زندگی واقعی را بیابند، که در آن می‌توانند به‌آرامی، خلاقانه و نوآورانه واکنش نشان دهند، با این امید که شانس خود را برای ایجاد مسیرهای حرفه‌ای آینده‌شان بهبود بخشند.

1. مقدمه

           "به من بگو و من فراموش کنم، به من یاد بده و ممکن است به یادآورم، من را درگیر کن تا یاد بگیرم" (Xun & Knoblock، 1990). انتظارات برای آوردن نوآوری به آموزش‌وپرورش به این سؤال بستگی دارد که چگونه می‌توان برنامه‌های آموزشی را به‌روز کرد و چگونه دانش آموزان مشارکت فعالی در فرایند یادگیری برنامه درسی خود خواهند داشت. آموزش‌وپرورش نقش اساسی در آماده‌سازی دانش آموزان دارد تا نقش خود را در محیط حرفه‌ای بازنویسی کنند. لازم است ارتباطات بهتری با قلمرو حرفه‌ای مشخص شود. تا همین اواخر، پیشرفت‌های در حال انجام در این زمینه به نظر نمی‌رسید که بر رویکردهای آموزشی اثرگذار باشند.

           امروزه دانش آموزان با چالش‌های حرفه‌ای مواجه می‌شوند، به دلیل چندلایه‌ای که آن‌ها را ترکیب می‌کند، توسط بسیاری، پیچیده در نظر گرفته می‌شود. این‌ها، پدیده مشکلات "شریر" هستند (Burry، 2012). مشکلات شریرعمدتا مربوط به مسائل مربوط به پایداری از نظر اختلالات اجتماعی، محیط زیستی و اقتصادی است. (Jamieson، 2010، ص 8) علاوه بر این، قدرت و انتظارات مصرف کننده به دلیل جهانی شدن و افزایش استانداردسازی و صنعتی شدن بازار افزایش یافته است. فشار رو به رشدی برای کشف راهکار های خلاقانه وجود دارد که فراتر از طراحی محیط ساخته شده توسط خودش است. این شرایط جدید که همه با هم ترکیب شده اند، به شکل قابل توجهی منجر به یک دستورالعمل پیچیده برای معمار شده است. (Dorst، 2008) با این وجود و به رغم تنوع، سؤال اصلی که ذهن بسیاری از معماران در هنگام بروز بحران کنونی درگیر می‌کند این است، امروزه هسته برنامه کاری طراحی چیست؟

این مقاله در نشریه الزویر منتشر شده و ترجمه آن با عنوان آموزش معماری در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی و انگلیسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

Closed frequent similar pattern mining: Reducing the number of frequent similar patterns without information loss