عنوان فارسی مقاله: پیاده سازی سخت افزار کارآمد DVFS در سیستم چند هسته ای با شبکه بی سیم بر روی تراشه


عنوان انگلیسی مقاله:

An Efficient Hardware Implementation of DVFS in Multi-Core System with Wireless Network-on-Chip



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی پیاده سازی سخت افزار کارآمد DVFS در سیستم چند هسته ای با شبکه بی سیم بر روی تراشه و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

شبکه بر روی تراشه (NOC) به عنوان ستون فقرات ارتباطات برای فعال کردن درجه بالای ادغام در آینده تراشه های چند هسته ای پدید آمده است. با وجود مزایای آنها، ارتباط چند هاپه است و باعث تاخیر بالا و اتلاف انرژی، به ویژه در سیستم های بزرگتر می شود. شبکه های بی سیم بر روی تراشه (WNoC) در مقایسه با NoCs سیمی سنتی به طور قابل توجهی تاخیر برای سیستم های چند هسته ای را بهبود می بخشد. اما رابط های بی سیم on-chip (WIS) مصرف برق و هزینه های بالاسری (overhead.) منطقه مختص خود را دارند.

در این مقاله ما یک روش پویای مقیاس گذاری فرکانس ولتاژ (DVFS) را طراحی و پیاده سازی می کنیم و آن را برای ارائه قطع متناوب قدرت به WIS گسترش می دهیم. این رویکرد به طور موثر مصرف انرژی در سیستم های چند هسته ای را کاهش می دهد. کنترل متمرکز با دو باند فرستنده و گیرنده بی سیم در هسته DVFS پیاده سازی می شود. این طرح، حجم کار متعادل و انرژی مصرف تراشه و راهگاهی قدرت کارآمد برای WIS را تضمین می نماید. این کار به کاهش مصرف برق تا 33.085٪ برای زیرساخت ارتباطات on-chip با هزینه کم کمک می کند.