چکیده

     هدف - هدف این مقاله ارائه تجزیه و تحلیل کاملی از مفاهیم هوش کسب و کار (BI)، مدیریت دانش (KM) و CRM  تحلیلی (aCRM) و ایجاد چارچوبی برای تلفیق هر سه با یکدیگر است. این مقاله همچنین به دنبال ایجاد یک مدیریت دانش و چارچوب مبتنی بر aCRM   با استفاده از تکنیک های داده کاوی (DM) است که به تصمیم گیری سرمایه گذاری کمک می کند. هدف به اشتراک گذاشتن این مورد است که چگونگه مدیریت دانش و aCRM  می تواند در چارچوب تجزیه و تحلیل بدون مشکل برای حفظ برتری در تصمیم گیری با استفاده از تکنیک های موثر داده کاوی یکپارچه سازی شود و چگونه کار بر روی چنین سیستم aCRM برای فعالسازی سازمان در ارائه راه حل های کامل می تواند موثر باشد.

      طرح / روش / رویکرد - این مقاله بر اساس مطالعه متمرکز شده و اختصاص داده شده به نوشته های حاضر در مورد aCRM، مدیریت دانش و تکنیک های داده کاوی است. این مقاله در نظر گرفته که چگونه توسعه یک استراتژی و چارچوب عملیاتی که aCRM را بر پایه تکنیک هایDM  موجود و روش مدیریت دانش برای مقابله با چالش های کسب و کار، صورت می گیرد. بر اساس این پژوهش، یک چارچوب سفارشی و یکپارچه برای مطابقت با نیازهای کسب و کار طراحی شده است.

      یافته ها - مدیریت دانش روی مدیریت دانش KM و aCRM روی به دست آوردن اطلاعات تحلیلی از داده های مشتری تمرکز می کند. KM و aCRM  به فرایند و درک تصمیم گیری کمک می کنند. کشف این دانش سخت. از این رو، این مقاله اهمیت ابزارها و تکنیک های داده کاوی برای کشف دانش توسط ادغام بین KMوaCRM.   را توضیح می دهد. این مقاله مدیریت دانش یکپارچه و چارچوب مبتنی بر aCRM را با استفاده از تکنیک های DM.ارائه می دهد.

     محدودیتها/مفاهیم تحقیق - همه شرکت ها نمی توانند مدیریت دانش در حالی که aCRM. را اجرا می کنند، را اتخاذ نمایند. مدیریت دانش نیاز به گذراندن دوره نقاهت از فرهنگ سازمانی، نوآوری های فن آوری، نیروی کار موثر در به رساندن اوج انتشار دانش در حوزه های کسب و کار دارد.

      مفاهیم عملی: - سازمان های پیاده سازی کننده این چارچوب aCRM فعال شده دانش به راحتی قادر به تبدیل دانش کسب و کار خود از طریق CRM تحلیلی برای حل بسیاری از مسائل کسب و کار، مانند افزایش نرخ پاسخ به پست الکترونیکی مستقیم، تلفن، پست الکترونیکی، و کمپین های بازاریابی تحویل داده شده اینترنت ، افزایش فروش و خدمات افزایش یافته خواهند بود. با aCRM، کارخانه ها می توانند سودآور ترین مشتریان خود را شناسایی و از این دانش برای طرح های تبلیغاتی برای مشتریان و همچنین مشتریان آینده با پیش بینی در ROI استفاده نمایند.

     اصالت / ارزش - نیاز به یکپارچه سازی مدیریت دانش و aCRM روشن است. این مورد برای اقدام کنندگانی نوشته شده است که به دنبال روشی به منظور بهبود عملکرد کسب و کار و حفظ سود بالا برای کسب و کار خود توسط ترکیب aCRM فعال شده دانش در تنظیمات خود هستند.

1. مقدمه

     مدیران کسب و کار تحقق بخشیدن به اهمیت تحلیلی مدیریت ارتباط با مشتریرا  (aCRM) در رویکرد خود برای ارتباط با مشتریان شروع کرده اند.

      استفاده از این روش تحلیلی به سازمانهای کسب و کار کمک می کند تا مزایایی که از طریق تجزیه و تحلیل مستمر داده های مشتری به دست می آید را درک نمایند. چارچوب عملیاتی سنتی اطلاعات مربوط به مشتری به حداکثر منافع خود رسیده است و در حال حاضر تماس تحلیلی با داده های عملیاتی اطلاعات اضافی مربوط به مشتریان را فراهم می کند. این اطلاعات از اطلاعات پنهان و ناشناخته مربوط به مشتریان برای کمک به بازار در تجزیه و تحلیل سبد خرید متفاوت است.

- این مقاله در نشریه امرالد منتشر شده و ترجمه آن با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی و انگلیسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

Role of knowledge management and analytical CRM in business: data mining based framework