1. مقدمه

       روش ارزیابی سنتی دانشجویان فرآیندی طراحی شده برای ارزیابی جنبه های کیفی است، اما در حقیقت نتیجه نهایی آن یک نمره است که مقادیر برای جنبه کیفی ارزش گذاری می نماید. چالش مورد نظر در این کار در نظر گرفتن اصلاح، روش دینامیک و سازگار از ارزیابی در ناحیه اتوماسیون صنعتی است.

       به خصوص در حوزه آکادمیک، آزمایشگاه های آنلاین به طور رایج از مدل یادگیری از راه دور استفاده می کنند که در آن دانشجو، دانش تئوری را با استفاده از شبیه ساز فیلدباس تمرین می کند. این جلسات عملی می تواند در هر موقعیت انجام شود تا زمانی که یک دسترسی امن تایید شده فراهم شود.

      در مدرسه مهندسی Sao Carlos، دانشگاه Sao Paulo (EESC/USP)، یک شبیه ساز FOUNDATION Fieldbus به نام FBSIMU (شبیه ساز بلوک تابع) به عنوان آزمایشگاه انلاین استفاده می شود. (Mossin 2007). دانشجویان مهندسی می توانند در فناوری های سیستم اتوماسیون و تئوری کنترل با پیاده سازی یک برنامه سرو کار داشته باشند و بنابراین قادر به بررسی و عمل با دانش خود شوند.

- ترجمه این مقاله با عنوان سیستم های فازی در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی و انگلیسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

Students’ Evaluation based on Fuzzy Sets Theory