چکیده 

            این مطالعه مهم‌ترین مفهوم فراگرفته شده از اجرای یک سیستم مدیریت ارتباط از راه دور توزیع‌شده را (DTM ها)، که یک سیستم ارتباط صوتی شبکه‌شده را کنترل می‌کند بیان می‌کند. الزامات اساسی مورد نیاز برای DTM ها تحمل‌پذیری خطا در برابر شکست‌های سایت یا شبکه، امنیت کاربردی و قابلیت اعتماد ماندگار است. به‌منظور ارائه توزیع و ماندگاری هر دو مفهوم شفافیت و مقاومت در تحمل‌پذیری خطا، معماری دو لایه الگوریتم تکرار را معرفی می‌کنیم. درمیان مفاهیم فرارگرفته شده: مهندسی نرم‌افزار براساس مولفه‌ها، با سربار اولیه قابل‌توجهی همراه است اما در دراز مدت باارزش است. سرویس تحمل‌پذیری در برابر خطا یکی از نیازهای کلیدی برای توزیع خرابی امن است. دانه دانه شدگی منطقی برای کنترل مقاومت و همزمانی کل شی است. تکرار ناهمزمان در لایه پایگاه داده نسبت به تکرار همزمان در سطح بالاتری از نظر استحکام و قوام قرار دارد؛ مقاومت نیمه‌ساختاریافته با XML دارای اشکالاتی در مقاومت، عملکرد و راحتی؛ در مقابل مدل شی دارد، ساختار سلسله مراتبی قوی‌تر و امکان‌پذیرتر است. یک موتور پرس‌وجو به وسیله‌ای برای انتقال از طریق مدل شی اتلاق می‌شود؛ در نهایت انتشار عملیات حذف در مدل شی‌گرایی پیچیده‌تر م‌ شود. بنا به مطالب فرا گرفته شده ما قادر به ارائه پلت‌فرم توزیع دردسترس برای سیستم‌های شی مقاوم هستیم. 

1. مفاد سیستم 

           در‌دسترس بودن بالا نه تنها برای ایمنی بحرانی سیستم ارتباط صوتی شبکه نیاز است (VCS) بلکه برای کنترل سیستم‌های مدیریت نیز ضروری است. در این مطالعه، شبکه‌های VCS توسط یک سیستم مدیریت ارتباط از راه دور توزیع‌شده (DTM ها) همانند شکل 1 مدیریت می‌شوند. سرورهای متعدد DTM از طریق یک شبکه گسترده WAN به هم متصل هستند و هر سرور DTM، سیستم‌های VCS مرتبط با آن را تنظیم، کنترل و نظارت می‌کند. هر DTM پارامتر VCS را با استفاده از یک مدل شی‌گرا نگه‌داری می‌کند.

          به‌طورکلی پیروی از اصول طراحی مهندسی نرم‌افزار براساس اجزا (CBSE) [6] مانند انسجام دائم اجزاء قوی و استانداردهای با تعامل خوب، شرایط زیر را می‌طلبد که مربوط به دردسترس بودن است: 

تحمل‌پذیری خطا: سیستم در برابر خطاها تحمل‌پذیر است. این کار از طریق تکرار شی در سایت‌های دیگر امکان‌پذیر است. 

• همه اشیاء نیاز دارند تا در تمام مواقع حتی در حضور سناریوهای دلخواه سیستم جهت خواندن دردسترس باشند. 

• برای دسترسی جهت نوشتن کافی است.

این مقاله در نشریه آی تریپل ای منتشر شده و ترجمه آن با عنوان سیستم مدیریت توزیع در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی و انگلیسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

Fault-tolerance in a Distributed Management System: a Case Study