عنوان مقاله:

رفتار افشای حریم خصوصی وب سایت آنلاین کاربران بر اساس مدل نگرانی-نتایج

The online website privacy disclosure behavior of users based on concerns-outcomes model

سال انتشار: 2022

رشته: مهندسی کامپیوتر - مهندسی فناوری اطلاعات

گرایش: امنیت اطلاعات - اینترنت و شبکه های گسترده - مهندسی الگوریتم ها و محاسبات

دانلود رایگان این مقاله:

دانلود مقاله رفتار افشای حریم خصوصی

مشاهده سایر مقالات جدید:

 

مقالات ISI مهندسی کامپیوتر

 

مقالات ISI مهندسی فناوری اطلاعات

5 Empirical results and analysis

5.1 Reliability and validity In this study, Cronbach’s Alpha value in SPSS 20.0 analysis was used to test the reliability of variables, and AMOS 23.0 was employed to test the validity of variables by carrying out confirmatory factor analysis. The results show that the CITC values of all items of website reputation and website trust are greater than 0.6, and the Cronbach’s Alpha values are above 0.7. The CITC values of all items of internet privacy concerns are greater than 0.4, and the Cronbach’s Alpha values are above 0.8. The CITC values of all items of information disclosure benefits are greater than 0.4, and the Cronbach’s Alpha values are above 0.8. The CITC values of all items of information disclosure benefit are greater than 0.4, and the Cronbach’s Alpha values are above 0.9. The CITC values of all items of privacy disclosure behavior are greater than 0.45, and the Cronbach’s Alpha values are above 0.7, which indicates that the scale has good reliability.

In the test of validity, most variables in the questionnaire were measured by referring to the maturity scale used in Chinese and foreign studies. After being revised through interviews and expert consultation, the variables have higher content validity. In addition, the convergence validity and discrimination validity of the variables were tested. According to the division of dimensions, factor models are established for website reputation, website trust, network privacy concerns, information disclosure benefits, information sensitivity and privacy disclosure behavior. The obtained indexes show that the fitting result is ideal, x2 /df < 3, RMR = 0.42, RMSEA = 0.045, CFI = 0.918, IFI = 0.919, indicating that each variable has high discrimination validity. The normalized factor load of all items is between 0.550 and 0.957, and the t value shows high significance. In the meanwhile, the CR values of all variables are greater than 0.77, and the AVE values are basically above the threshold value of 0.49, which shows the good convergence validity.

5.2 Correlation analysis

The mean, standard deviation and correlation coefficient of the study variables are calculated by carrying out correlation analysis, and there is a certain correlation among the main variables, which are suitable for regression analysis. This lays an analytical foundation for testing the mediation effect and regulation effect, as shown in Table 4.

(دقت کنید که این بخش از متن، با استفاده از گوگل ترنسلیت ترجمه شده و توسط مترجمین سایت ای ترجمه، ترجمه نشده است و صرفا جهت آشنایی شما با متن میباشد.)

5 نتایج تجربی و تجزیه و تحلیل

5.1 پایایی و روایی در این پژوهش از مقدار آلفای کرونباخ در تحلیل SPSS 20.0 برای آزمون پایایی متغیرها و AMOS 23.0 برای آزمون روایی متغیرها با انجام تحلیل عاملی تأییدی استفاده شد. نتایج نشان می‌دهد که مقادیر CITC همه موارد اعتبار وب‌سایت و اعتماد وب‌سایت بیشتر از 0.6 و مقادیر آلفای کرونباخ بالای 0.7 است. مقادیر CITC همه موارد مربوط به حریم خصوصی اینترنت بیشتر از 0.4 است و مقادیر آلفای کرونباخ بالای 0.8 است. مقادیر CITC تمام موارد مزایای افشای اطلاعات بیشتر از 0.4 است و مقادیر آلفای کرونباخ بالای 0.8 است. مقادیر CITC تمام موارد سود افشای اطلاعات بیشتر از 0.4 است و مقادیر آلفای کرونباخ بالای 0.9 است. مقادیر CITC همه موارد رفتار افشای حریم خصوصی بیشتر از 0.45 است و مقادیر آلفای کرونباخ بالای 0.7 است که نشان می دهد مقیاس از پایایی خوبی برخوردار است.

در آزمون روایی، اکثر متغیرهای پرسشنامه با مراجعه به مقیاس بلوغ مورد استفاده در مطالعات چینی و خارجی اندازه گیری شد. متغیرها پس از بازنگری از طریق مصاحبه و مشاوره تخصصی از اعتبار محتوایی بالاتری برخوردارند. علاوه بر این، روایی همگرایی و اعتبار تمایز متغیرها مورد آزمون قرار گرفت. بر اساس تقسیم بندی ابعاد، مدل های عاملی برای شهرت وب سایت، اعتماد وب سایت، نگرانی های حفظ حریم خصوصی شبکه، مزایای افشای اطلاعات، حساسیت اطلاعات و رفتار افشای حریم خصوصی ایجاد می شوند. شاخص‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهند که نتیجه برازش ایده‌آل است، x2 /df < 3، RMR = 0.42، RMSEA = 0.045، CFI = 0.918، IFI = 0.919، که نشان می‌دهد هر متغیر دارای اعتبار تمایز بالایی است. بار عاملی نرمال شده همه اقلام بین 0.550 تا 0.957 است و مقدار t اهمیت بالایی را نشان می دهد. در این بین، مقادیر CR همه متغیرها بیشتر از 0.77 است و مقادیر AVE اساساً بالاتر از مقدار آستانه 0.49 است که اعتبار همگرایی خوب را نشان می دهد.