عنوان فارسی مقاله:

توسعه سنسور فشار مبتنی بر پلیمرهای الکترو فعال دی الکتریک


عنوان انگلیسی مقاله:

Pressure Sensor Development based on Dielectric Electro Active Polymers



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی توسعه سنسور فشار مبتنی بر پلیمرهای الکترو فعال دی الکتریک و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

چکیده

ظرفیت های حسگری پلمیر الکترو فعال دی الکتریک یکی از سه مشخصه اصلی حوزه های کاربردی مواد است، سه شکل به صورت کاربردهای قابل استفاده شامل محرک، مبدل و سنسورها است. توجه داشته باشید که یکی از اصلی ترین عبارات مقدار هرجایی که مواد DEAP استفاده می شوند، مشخصه دوگانی به صورت قابلیت حسگری و محرکی است.

در کارهای آتی، پوسته DEAP مدلسازی شده و رابطه بین متغیرهای اساسی (فشار و ظرفیت) تعیین می شود. درنتیجه، چنین رابطه ای بستگی به شکل هندسی پوسته استفاده شده دارد. درنتیجه، ادراک این موضوع به منظور پیشنهاد جواب جایگزین برای طراحی سنسور با استفاده از DEAP و مواد ورقه ورقه انجام شده است.

درکل، مواد DEAP به صورت یک سنسور برای فشاری که درای مزیت قابلیت انعطاف می باشد، اثبات شده است. مدل تئوری در برابر داده به دست آمده از تست ها محک زده شده و رابطه خوبی ثبت شده است. نیازمندی های مطلوب برای بازه های اندازه گیری و دقت با نشان دادن یک ظرفیت قابل توجه برای ماده DEAP در حالت کلی سنسور فشار و قابلیت سنسور فشار در مشخصه برآورده شده است.