عنوان فارسی مقاله:

یک مدل جدید ترکیبی انتخاب پلتفرم رسانه های اجتماعی با استفاده از ANP فازی و COPRAS-G

عنوان انگلیسی مقاله:

A novel hybrid social media platform selection model using fuzzy ANP and COPRAS-G



    برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی یک مدل جدید ترکیبی انتخاب پلتفرم رسانه های اجتماعی با استفاده از ANP فازی و COPRAS-G و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

     






    نمونه متن ترجمه
    چکیده
    محبوبیت رو به رشد رسانه های اجتماعی، فرصت های بازاریابی جدیدی برای شرکت ها را برانگیخته است. بازاریابان باید به کمپینهای رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای ایجاد وفاداری نام تجاری، در معرض گذاری، و تعامل بازگردند. در حالی که رسانه های اجتماعی به یک ابزار قدرتمند بازاریابی تکامل یافته، بازاریابان باید با دقت مناسب ترین رسانه اجتماعی را انتخاب نمایند. انتخاب نامناسب پلت فرم رسانه های اجتماعی می تواند پر هزینه باشد و می تواند برای نام تجاری، زیان آور باشد. با وجود تمام مزایای مفروض، انتخاب رسانه اجتماعی درست، یک کار دلهره آور برای بازاریابان شرکت های بزرگ بوده است. مسائل انتخاب رسانه اجتماعی، مسائل ذاتی پیچیده با معیارهای چندگانه و اغلب متضاد هستند. ما یک چارچوب تحلیلی جدیدی را برای انتخاب رسانه اجتماعی ارائه میکنیم. چارچوب ترکیبی پیشنهادی، فرایند تحلیل شبکه (ANP) را با نظریه مجموعه فازی و ارزیابی متناسب پیچیده جایگزین را با استفاده از روش روابط خاکستری (COPRAS-G) ادغام میکند. ANP و نظریه مجموعه فازی برای تعیین وزن اهمیت معیارهای انتخاب رسانه های اجتماعی در یک محیط فازی استفاده می شود. روش COPRAS-G برای رتبه بندی و انتخاب مناسب ترین رسانه اجتماعی استفاده شده است. مطالعه موردی برای نشان دادن انطباق چارچوب پیشنهادی و نشان دادن اثر روش ها و الگوریتم ها ارائه شده است.