عنوان فارسی مقاله:

پروتکل ارتباطی کارآمد برای WLAN و WWAN مجتمع

عنوان انگلیسی مقاله:

Power-Efficient Communication Protocol for Integrated WWAN and WLAN



نمونه متن ترجمه

یکی از حتمی‌ترین الزامات برای حمایت از یک محیط ارتباطی یکپارچه در شبکه‌های ناهمگن بی‌سیم، از منبع تغذیه محدود پایانه‌های کوچک و کم هزینه تلفن همراه بدست می‌آید، همانند دستگاه‌های WLAN مستقل خودکار و یا شبکه های تلفن همراه. بنابراین، طراحی روش‌های جدید به طوری که پایانه‌های تلفن همراه بتوانند نه تنها اتصال فعال خود را درعین حرکت به سمت انواع مختلف شبکه های بی سیم حفظ کنند، بلکه مصرف برق خود را به حداقل برسانند، به یک چالش تبدیل شده است. تلاش‌های متعددی به منظور اخذ دستگاه های تلفن همراه مجهز به رابط های چندگانه اتصال به طور مطلوب برای دسترسی به شبکه، که مصرف برق آنها را به حداقل می‌رساند، انجام گرفته است.

با این حال، مطالعه طرح های موجود برای WLAN خاطر نشان می‌سازد که در حالت غیر فعال، یک دستگاه با هر دو رابط WLAN و WWAN، حفظ هر دو رابط به منظور دریافت پیام‌های چراغ های راهنمای دوره ای از نقطه دسترسی (AP: WLAN) و اطلاعات کنترلی کانال‌های ارتباطی ایستگاه پایه (WWAN)، نیاز می‌باشد که منجر به مصرف انرژی قابل توجهی می‌شود. بنابراین، در این مقاله، ما پروتکل های ارتباطی با انرژی کارآمد (PCP) را مطرح ساخته‌ایم که شامل خاموش کردن رابط WLAN پس از ورود آن به حالت غیرفعال و استفاده از کانال بندی WWAN به منظور فعال‌سازی رابط WLAN می‌شود، هنگامی‌که داده‌های چند رسانه‌ای ورودی قدیمی وجود دارد. این طرح به منظور محدود کردن مصرف انرژی، و در عین حال، استفاده از کانال های صفحه بندی در شبکه های تلفن همراه شناخته شده است.

علاوه بر این، طرح پیشنهادی ما برای جلوگیری از بارها و بارها روشن و خاموش شدن رابط WLANمطرح شده است، که مقدار انرژی قابل توجهی مصرف می‌کند. ما روشن کردن رابط WLAN را زمانی که تعداد بسته های اطلاعاتی در بافر کنترل شبکه های رادیویی (RNC) به یک سطح آستانه خاص می‌رسد را پیشنهاد می کنیم. از طریق مطالعه بر روی مدل ترافیک روشن/ خاموش، معادله بین صرفه‌جویی در برق و تعداد بسته های کاهش یافته در بافر به صورت تحلیلی تحت بررسی قرار گرفته اند. نتایج شبیه سازی برای طرح‌های مورد توجه نیز فراهم شده است.