عنوان فارسی مقاله: استفاده از وب معنایی برای مدیریت اطلاعات پروژه


عنوان انگلیسی مقاله: Using the semantic web for project informationmanagement




برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی استفاده از وب معنایی برای مدیریت اطلاعات پروژه و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف – هدف این مقاله کاوشی پیرامون نحوه استفاده از وب معنایی برای حمایت از پروژه مدیریت اطلاعات است. این موضوع با هدف بررسی توسعه چارچوب های بنیادین وب معنایی برای تعریف مشترک اصطلاحات، منابع و روابط درون یک پروژه ساختمانی است. این موضوع برای کمک و حمایت از همکاری هوشمند می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی / روش شناسی / رهیافت - این مقاله به بررسی دامنه استفاده از وب معنایی برای مدیریت فرآیندهای مدیریت اطلاعات در صنعت ساخت و ساز است. این موضوع این فرضیه را که اطلاعات را می توان با استفاده از ابزار و تکنیک های مناسب مدیریت کرد تقویت می کند و به بسط نقشه راهی می انجامد که روش هایی را که راه حلی را در درون خود دارند نشان می دهد.

یافته ها – این مبحث اطلاعاتی را پیرامون تکنولوژی ارائه می کند که می تواند برای مدیریت اطلاعات پروژه های ساخت و ساز و توسعه آنتولوژی در این حوزه (ابزار و روش های مدیریت اطلاعات) که در پبشاپیش مباحث دانشگاه و صنعت بریتانیا مورد استفاده قرار گیرد.

اصالت / ارزش - این مقاله باعث می شود سهم اصلی کاوش در این حوزه (ابزارها و روش های مدیریت اطلاعات) که در خط مقدم مباحث دانشگاه و صنعت در انگلستان است باشد.