عنوان فارسی مقاله:

مدیریت نیروی کار سالخورده: ارزش شیوه‌های مدیریت منابع انسانی برای گروه‌های مختلف سنی کارگران چیست؟


عنوان انگلیسی مقاله:

Managing an aging workforce: What is the value of human resource management practices for different age groups of workers?



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدیریت نیروی کار سالخورده: ارزش شیوه‌های مدیریت منابع انسانی برای گروه‌های مختلف سنی کارگران چیست؟ و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

روند جمعیت شناختی سالخوردگی پیامدهایی را در رابطه با جمعیت کل، ترکیب نیروی کار و کمبود برخی از مهارت‌ها در آینده نزدیک به همراه خواهد داشت. هدف این مطالعه بررسی شیوه‌های مدیریت منابع انسانی (HRM) است که کارگران در سازمان‌های خود شناسایی نموده، و همچنین اهمیتی است که آنها برای هر یک از این شیوه‌ها با توجه به سن خود قائل هستند.

برای این منظور پیمایشی بر روی 528 نفر از کارگران شرکت‌های مختلف انجام شد. این مطالعه نشان داد که ابعاد ''آموزش، پاداش، شناخت و مشارکت''؛ و ''ارزیابی عملکرد '' ارزشمندترین شیوه‌های مدیریت منابع انسانی (HRM) از دید کارگران در کلیه سنین مختلف می‌باشند. بُعد '' شیوه‌های کاری انعطاف‌پذیر'' پایین‌ترین متوسط نمرات را برای کارگران مسن‌تر نشان می‌دهد. "امنیت شغلی '' شیوه‌ای است که همه کارگران، به ویژه کارگران مسن‌تر، به عنوان موردی که در سازمان کمتر وجود دارد برداشت نمودند.

به طور کلی کارگران، ارزش شیوه‌های مدیریت منابع انسانی (HRM) را بیش از مقداری دانستند که تصور می‌نمودند در سازمان وجود دارد.