عنوان فارسی مقاله:

اثر مسائل نامشهود بر ارتباط ارزشی اطلاعات حسابداری :شواهدی از شرکت های فرانسوی

عنوان انگلیسی مقاله:

The impact of intangibles on the value relevance of accounting information: Evidence from French companies


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی اثر مسائل نامشهود بر ارتباط ارزشی اطلاعات حسابداری :شواهدی از شرکت های فرانسوی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 






نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف: هدف از این مقاله بررسی این موضوع است که آیا موارد نامشهودی که در صورتحساب های مالی تشخیص داده می شوند ، برای سرمایه گذاران فرانسوی با ارزش هستند یا نه ، و آیا این موارد ارتباط ارزشی اطلاعات حسابداری را تحت تاثیر قرار می دهند یا خیر.

طرح / روش : داده های این مطالعه از یک نمونه ی مربوط به فهرستی از شرکت های فرانسوی در یک دوره ی 9 ساله از 2005 تا 2013 جمع آوری شده اند. در مدل اولسن (1995) ، تجزیه و تحلیل همبستگی و رگرسیون خطی چندگانه اعمال شده است.

یافته ها : ما دریافتیم که معیارهای مرسوم و نامشهود حسابداری در کل باارزش هستند. با این حال ، هزینه های استهلاک و اختلال مربوط به موارد نامشهود و جریان های نقدی ، ارزش های بازار شرکت های فرانسوی را تحت تاثیر قرار نمی دهند ، بر خلاف سایر متغیر ها که بر ارزش های بازار تاثیر مثبت و قابل ملاحظه ای دارند. علاوه بر این ، اراده و ارزش های ثبت شده بیش تر از دارایی ها و درآمد های نامشهود مربوط به ارزش های بازار هستند. در نهایت ، دریافتیم که موارد نامشهود باعث پیشرفت ارزش اطلاعات حسابداری می شوند.

مفاهیم عملی : قانون گذاران فرانسوی باید برای غنی سازی محتوای صورتحساب های مالی و افزایش شایستگی اطلاعات حسابداری ، به موارد نامشهود بیش تر توجه کنند. حسابرس ها نیز باید برای اطمینان از مبالغ مربوطه در صورت حساب های مالی و در نتیجه غنی سازی قابلیت اطمینان خود به فرآیند بررسی موارد نامشهود بیش تر توجه کنند ، ابن کار برای سرمایه گذاران تضمین کفایت برای استفاده از آن ها در تصمیم گیری را فراهم می آورد.

منشاء/ارزش : در این مقاله از داده های مالی که اخیرا در دسترس بوده اند استفاده شده است ، و پیشرفتی در رابطه با معیار ارزش افزایشی موارد نامشهود حاصل شده است.