عنوان فارسی مقاله:

مدیریت کانال توزیع در عصر تجارت الکترونیکی


عنوان انگلیسی مقاله:

Managing channels of distribution in the age of electronic commerce



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدیریت کانال توزیع در عصر تجارت الکترونیکی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

چکیده

پیدایش تجارت الکترونیکی پارادایم جدیدی در کسب و کار محسوب شده و به بازاری ها و تجار فرصت ها و چالش های ارزشمندی را می دهد. این تاثیر بسزا در مدیریت کانال دیده شده است. مهم ترین مسئله بسیاری از شرکت های تجارت-تجارت(B2B) تعارض کانال است. ما در این مقاله تاثیر معرفی کانال های اینترنتی را در سیستم توزیع چند کانالی و پیچیده از نقطه نظر شرکت عرضه کننده مورد بررسی قرار می دهیم. ما استراتژی هایی را برای مدیریت فعال این تعارض هم برای شرکای داخلی و هم خارجی زیر واحدهایی توصیف می کنیم که مسئول مدیریت کانال هستند. 12 گزاره در این تحقیق توسعه یافتند که 8 گزاره مستقیما مربوط به ترکیب بازاریابی و 4 گزاره مربوط به ارتباط و هماهنگی کانال هستند. همه گروه تحقیقات مدیریتی، مستندسازی استراتژی کانال و اهداف مرئوسین به عنوان استراتژی هایی برای به حداقل رساندن تعارضات ناخواسته محسوب می شوند.