عنوان فارسی مقاله:

مروری بر تکنیک های مدیریت ریسک در پروژه ها


عنوان انگلیسی مقاله:

A review of techniques for risk management in projects



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی مروری بر تکنیک های مدیریت ریسک در پروژه ها و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف: هدف این مقاله این است که مروری بر تکنیک هایی داشته باشد که از مدیریت ریسک در پروژه های توسعه محصول با استفاده از فلسفه مهندسی معاصر (CE) حمایت میکنند.

طرح/ اسلوب شناسی/ روش: استاندارد مدیریت ریسک استرالیا/نیوزلند (AS/NZS 4360: 1999) یک ساختار مشابه برای مدیریت ریسک ارائه میدهد. این استاندارد برای پروژه های توسعه محصول در محیط CE اتخاذ شده بود. در این مقاله کاربرد تکنیک های موجود در فرایند مدیریت ریسک بررسی میشوند که اصطلاحا آنها را تکینک هایی برای ایجاد بافت، شناسایی ریسک، ارزیابی ریسک و مقابله با ریسک می نامیم.

یافته ها: مدیریت ریسک فعالیتی در حوزه مدیریت پروژه است که به دلیل محیط کاری فعلی و توجه و رقابت جهانی، به آن توجه ویژه ای میشود. تکنیک های مرور شده در این مقاله به طور همزمان در مبنای ad hoc استفاده شده اند. شیوه ای که بیشتر بر ریسک تمرکز داشته باشد ممکن است منجر به استفاده تلفیقی از چندین تکنیک شود که این امر سبب افزایش کارایی مدیریت پروژه میشود.

مفاهیم ضمنی: تکنیک هایی که در این مقاله مرور میشوند می توانند برای ارتقا ابزارهای مدیریت ریسک برای مدیریت و پروژه های توسعه محصول بکار برده شودند.

اصالت/ارزش: در این مقاله تکنیک هایی ذکر شده اند که میتوان از آنها در اجرای عملکردهای مدیریت ریسک در پروژه های توسعه محصول با دیدگاه CE استفاده کرد.