نمونه متن ترجمه
چکیده
هدف- هدف این مقاله، بررسی اثر افشای اختیاری مدیریت ریسک (VRMD) بر ارزش شرکت (FV) می باشد.
طرح/ روش/ شیوه- این مطالعه از شیوه تحلیل محتوا برای جمع آوری داده های VRMD استفاده می کند. FV با سه متغیر نشان داده می شود: سرمایه گذاری در بازار، کیوتوبین و نسبت ارزش بازار به دفتری سرمایه. بر اساس نمونه 395 شرکت پذیرفته شده در بازار اصلی Bursa Malaysia در سال 2011، این مطالعه از آزمون ها و تستهای آماری چند متغیره برای بررسی رابطه بین VRMD و FV استفاده می کند.
یافته ها- براساس تحلیل رگرسیون، این مطالعه نشان داد که بین VRMD با FV، رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. حتی اگر مولفین براین مسئله تاکید کنند که افشای اختیاری مخرب مدیریت ریسک (DVRMD) رابطه منفی و معناداری با FV دارد، تحلیل رگرسیون نشان می دهد که DVRMD رابطه معناداری با FV ندارد. همان گونه که انتظار می رفت، رابطه بین افشار اختیاری مفید مدیریت ریسک (BVRMD) و FV مثبت و معنادار است. یافته های بدست آمده مدارکی بدست می آورد که به ویژه برای شرکت ها برحسب تصمیم گیری در مورد تامین یا اجتناب از افشای اطلاعات اختیاری مدیریت ریسک برای ذینفعانشان جالب توجه می باشد.
محدودیت ها/ مبانی و مفاهیم تحقیق- علی رغم یافته های تجربی بحرانی و حساس، این مطالعه تنها به تاکید بر داده های یک ساله محدود می شود. مولفین این حقیقت را تصدیق می کنند که یافته های بدست آمده از داده های یک ساله را به راحتی نمی توان به دوره های زمانی دیگر تعمیم داد. مولفین براین باورند از مدارک بدست آمده براساس مطالعه طولی یا داده هایی که از شرایط اقتصادی متعهد بهره می گیرند، می توان استدلال قویتری بدست آورد. این مطالعه نشان می دهد اطلاعات مدیریت ریسک برای سرمایه گذاران در مالزی هنگام اخذ تصمیمات سرمایه گذاری مهم می باشد.