عنوان فارسی مقاله:


مدیریت درآمد: بررسی پژوهش و چشم اندازها


عنوان انگلیسی مقاله:

Revenue Management: Research Overview and Prospects


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدیریت درآمد: بررسی پژوهش و چشم اندازها و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله تاریخچه چهل ساله پژوهش در زمینه انتقال مدیریت درآمدی ( که با نام مدیریت بازدهی نیز شناخته می شود ) را ارائه می دهد . ما در این مقاله توسعه هایی را در زمینه های پیش بینی ، مسئله بیش رزروسازی ، کنترل موجود جایگاه ها و قیمت گذاری را ، از انجایی که مرتبط با مدیریت درآمدی می باشند و مسیرهای تحقیقات اینده را پیشنهاد می کنند مورد بحث قرار داده ایم . این مقاله شامل یک فرهنگ لغت از واژگان مدیریت درآمدی و کتاب شناسی بیش از 190 مرجع می باشد .

در طول 40 سال از اولین نشریه در زمینه کنترل بیش رزروسازی ، سیستم رزروسازی مسافر از فرایندهای رده پایین کنترل موجودی به سیستم های بزرگ اطلاعات استراتژیکی رشد یافتند . امروزه سرویس های هوایی و دیگر شرکت های حمل نقل سیستم های مدیریت درآمدی و تکنولوژی های اطلاعاتی مرتبط را بعنوان تعیین کننده اصلی موفقیت های اینده تحت نظر قرار داده اند . در واقع چشم داشت های پیشرفت های درآمدی که با توانایی های مدیریت درآمدی توسعه یافت ممکن می باشند ، در حال حاضر فراگیری تکنولوژی جدید اطلاعات را موجب می شود . ( بطور مثال به GARVEY (1997) مراجعه شود . ) هر پیشرفتی در تکنولوژی اطلاعات فرصتی را برای کنترل رزروسازی جامعترو یکپارچگی بزرگتری با دیگر وظایف مهم برنامه ریزی حمل و نقل ایجاد می کند . درحال حاضر مطبوعات مهمی در طرح مقالات روزنامه ای ، گذارش های تکنیکی و مذاکرات کنفرانسی وجود دارند که پرداختن به مدیریت درآمدی و تئوری ان را توضیح می دهند . این مقاله یک بررسی و کتاب شناسی را بر روی کارهای انجام شده در این زمینه مهم ارائه می دهد .