عنوان فارسی مقاله:

الگوی نشانه گذاری تصویر دیجیتالی قوی برای محافظت کپی رایت

عنوان انگلیسی مقاله:

Robust Digital Image Watermarking Scheme for Copyright Protection



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی الگوی نشانه گذاری تصویر دیجیتالی قوی برای محافظت کپی رایت و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

چکیده

زمانی که محبوبیت رسانه دیجیتتلی در حال افزایش می باشد و جهان در حال کوچک شدن می باشد که همه این موارد به دلیل اتصال اینترنت و پدیده WWW می باشد ، محافظت کپی رایت دارایی های فکری برای جلوگیری از کپی کردن غیر قانونی و تایید یکپاچگی محتوی به یک ضرروت تبدیل شده است . نشانه گذاری دیجیتالی یک تکنیک برای تعبیه بعضی اطلاعات درون تصویر می باشد .

رویکرد پیشنهادی الگوریتم نشانه گذاری تصویر دیجیتالی قوی با استفاده از دو سطح تبدیل موجک گسسته با تجزیه مقدار تکی می باشد . DWT سطح ثانویه در باند فرعی HL اجراء می گردد . یکی از مشارکت های اصلی تکنیک پیشنهادی در تجزیه تصویر میزبان می باشد . عمدتا تکنیک پیشنهادی در نظر دارد تا قدرتمندی دیگر تکنیک های نشانه گذاری را بهبود بخشد و تصویر واتر مارک شده را به صورت نامریی حفظ نماید . ما برای افزایش و کنترل قدرت واترمارک از فاکتور مقیاس استفاده کردیم . نتایج آزمایشی به طور شفاف نشان می دهند که این الگو پیشنهادی برای انواع حملات پردازش تصویر حالت جهنده دارد .