عنوان فارسی مقاله: بیومتری و محاسبه قدرت لنز داخل چشمی
عنوان انگلیسی مقاله:

Biometry and intraocular lens power calculation


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی بیومتری و محاسبه قدرت لنز داخل چشمی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

هدف بررسی

افزایش توقعات بیماران در دستیابی به نتایج انکساری دقیق پس از عمل انگیزه‌ای برای تداوم پیشرفت‌ها در زمینه محاسبات لنز داخل چشمی و بیومتری شده است. برآورده‌سازی این توقعات مستلزم توجه به انتخاب بیمار مناسب، کراتومتری و بیومتری دقیق و هم‌چنین انتخاب فرمول متناسب با قدرت لنز داخل چشمی به همراه بهینه‌‌سازی مقادیر ثابت لنز می‌باشد. این مقاله، مطالعات و پیشرفت‌های اخیر صورت گرفته در زمینه بیومتری و محاسبات قدرت لنز داخل چشمی را بررسی می‌کند.

یافته‌های اخیر

دستگاه‌های مختلف اپتیکی غیرتماسی در قیاس با روش‌های کراتومتری و بیومتری فراصوت اگر برتر نباشند ولی در موقعیت مطلوبی قرار دارند. با توجه به پیشرفت‌های روزافزون در الگوریتم کسب داخلی، نسخه 5 بالاتر نرم‌افزار جدید IOL Master باید تغییرپذیری عملگر را کاهش داده و کسب سیگنال را بیش از پیش تقویت نماید. فرمول‌های جدید هگیس. ال (Haigis-L) و هالدی 2 (Holladay 2) وضعیت و شکل منحنی پیش‌بینی قدرت لنز داخل چشمی را با دقت بیشتری محاسبه می‌کنند.

چکیده

نتایج عیوب انکساری به دقت عوامل و اندازه‌گیری‌های متعددی بستگی دارد. نهایتاً، عنصری که بالاترین میزان تغییرپذیری و عدم دقت را داشته باشد، محاسبه نتیجه را انجام خواهد داد. با شناخت مزیت‌ها و نواقص فن‌آوری حاضر امکان دستیابی مستمر به نتایج بسیار دقیق فراهم می‌شود.