عنوان فارسی مقاله:

نظارت درون سازمانی، یادگیری و عملکرد در زنجیره های تامین

عنوان انگلیسی مقاله:

Inter-organizational governance, learning and performance in supply chains


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی نظارت درون سازمانی، یادگیری و عملکرد در زنجیره های تامین و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه
چکیده
هدف- تسهیم دانش بین شرکت ها و یادگیری یکی از راه های اصلی برای بهبود عملکرد زنجیره های تأمین در محیط کسب و کار امروزی را تشکیل می دهند. هدف این مقاله بررسی میزان تأثیرگذاری مکانیسم های نظارتی مختلف در پیشبرد انتقال دانش، یادگیری و عملکرد در زنجیره های تأمین می باشد.
طراحی/ روش شناسی/رویکرد- با دنبال کردن ادبیات در زمینه های یادگیری درون سازمانی، اقتصاد هزینه-های معاملاتی، بازاریابی رابطه ای بنگاه با بنگاه و مدیریت زنجیره تأمین، یک مدل ارائه شده و با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری آزمایش می شود. داده ها از 219 تولیدکننده پوشاک کلمبیایی جمع آوری شدند.
یافته ها- این مقاله به این نتیجه می رسد که از نفوذ و تأثیر بیشتر به کمتر، مکانیسم های نظارت اجتماعی، وثیقه ها و کنترل رفتاری، تسهیم دانش، یادگیری و عملکرد در زنجیره های تأمین دارای برتری می باشند. کنترل خروجی در زنجیره های تأمین یک تأثیر منفی را بر یادگیری اِعمال می کند.
محدودیت های تحقیق/ مفاهیم ضمنی- نظارت در پیشبرد شفافیت و یادگیری در زنجیره های تأمین دارای نقش کلیدی است. تحقیقات آتی باید تجزیه و تحلیل کنند که آیا این مسأله بر قصد و نیتِ یادگیری شرکت ها تأثیرگذار می باشد یا خیر.
مفاهیم عملی- تسهیم دانش و یادگیری بر عملکرد زنجیره تأمین دارای تأثیر مثبت هستند. نتایج مطالعه پیشنهاد می کند که رقابت زنجیره های تأمین در نظارت مناسب روابط بین شرکت ها واقع شود، یعنی با استفاده از اعتماد، وثیقه ها و کنترل رفتاری برای پشتیبانی از تبادل دانش.
ابتکار/ ارزش- در مقایسه با مطالعاتی که تحلیل خود را به تأثیر نوع ویژه ای از مکانیسم نظارت، به طور معمول اعتماد، محدود می کنند، این مقاله برای اولین بار به طور مشترک نقش انواع مختلفی از مکانیسم های نظارت بر تسهیم دانش در زنجیره های تأمین، بر یادگیری و بر عملکرد را بررسی می کند. این کار مقایسه مکانیسم های مختلف را بر حسب نقش هماهنگی و حفاظتی آن ها مقدور می سازد.