عنوان فارسی مقاله:

طرح کنترل فرکانس سلسله‌ مراتبی برای عملکرد چند-ریزشبکه ‌جزیره‌ ای


عنوان انگلیسی مقاله:

Hierarchical Frequency Control Scheme for Islanded Multi-Microgrids Operation


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی طرح کنترل فرکانس سلسله‌ مراتبی برای عملکرد چند-ریزشبکه ‌جزیره‌ ای و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

I. مقدمه

این مقاله یک روش جدید سلسله مراتبی برای رسیدگی به مشکل فرکانس کنترلی و تولید توان اکتیو یک شبکه ولتاژ متوسط (MV) ارائه می‌دهد که این شبکه متشکل از چندین ریزشبکه و منابع تولید پراکنده (DG) درحالت جزیره‌شده است.

یک ریزشبکه متشکل از یک فیدر ولتاژ پایین (LV) با چند ریزمنبع، تجهیزات ذخیره‌کننده و بارهای کنترل‌پذیر متصل به همان فیدر (شکل1) است، و نیز شامل یک سیستم مخابرات محلی و یک ساختار کنترل سلسله مراتبی است که بطور محلی توسط یک کنترلر مرکزی ریزشبکه (MGCC) مدیریت می‌شود.

مفهوم نوین چند-ریزشبکه به یک ساختار سطح بالاتری مربوط می‌شود که در یک سطح ولتاژ متوسط (MV) شکل گرفته است و شامل چند ریزشبکه ولتاژ پایین و واحدهای تولیدپراکنده متصل به فیدرهای ولتاژ متوسط مجاور است. حضور تعداد زیادی از ریزشبکه‌های کنترل‌پذیر، واحدهای تولیدپراکنده و بارهای ولتاژ متوسط تحت کنترل مدیریت سمت تقاضا (DSM)، نیازمند استفاده از یک طرح کنترلی سلسله مراتبی است که باعث کنترل و مدیریت مناسب این نوع سیستم شود. این مفاهیم تحت پروژه ریزشبکه‌های چندگانه که توسط اتحادیه اروپا حمایت مالی می‌شوند درحال توسعه‌اند.