عنوان فارسی مقاله:

توسعه شاخص بر اساس آنالیز روغن برای برآورد سطح خطر ترانسفورماتورهای قدرت


عنوان انگلیسی مقاله:

Development of Indicator Based on Oil Analysis for Estimating Risk Level of Power Transformers


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی توسعه شاخص بر اساس آنالیز روغن برای برآورد سطح خطر ترانسفورماتورهای قدرت و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

چکیده

برای مدت ها، ارزیابی ریسک برای ترانسفورماتورهای قدرت یک ابزار موثر برای تجزیه و تحلیل شرایط ترانسفورماتور به منظور جلوگیری از آسیب به ترانسفورماتور، بیشتر کردن طول عمر ترانسفورماتور و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری بوده است. پارامترهای مختلف را می توان مورد بررسی قرار داد و تصمیم گیری می تواند به صورت دستی و یا با کمک مدل ریاضی انجام شود. یک مدل ریاضی جدید ارزیابی ریسک برای ترانسفورماتور قدرت برای سیستم قدرت ، بر اساس ویژگی های تعمیر و نگهداری خاص و 4 شاخص: آنالیز گاز حل شده. آنالیز روغن، اندازه گیری های الکتریکی و سابقه بهره برداری در لتونی در حال توسعه است.

این مقاله آنالیز روغن را به عنوان یکی از شاخص های ارزیابی منظم ریسک ترانسفورماتورهای قدرت مشخص میکند. توسعه این شاخص بر اساس الگوریتم ارزیابی باینری سنتی همراه با منطق فازی ارائه شده است ، و به عنوان نتایج یک مطالعه موردی در مورد پارامترهای روغن از ترانسفورماتور های مختلف آنالیز شده و مورد و بحث قرار گرفته است.