عنوان فارسی مقاله:

شبکه ‌بندی در کنفرانسها چگونه است؟


عنوان انگلیسی مقاله:

HOW TO NETWORK AT CONFERENCES


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی شبکه ‌بندی در کنفرانسها چگونه است؟ و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

پیشگفتار

به عنوان یک طراح وقایع، شما جهان را از طریق زندگی تجربیات آغاز می‌کنید. این که هدف رویداد شما، کمک به تیم فروشتان در ساخت روابط قوی‌تر همراه با چشم‌اندازها، افزایش آگاهی درباره‌ی مارک تجاری خود، پشتیبانی از مشتریان، یا ایجاد روابط با شرکا باشدایجاد ارتباطات شخصی و برون‌خطی در جهان دیجیتال امروزه، بسیار حیاتی است زیرا شبکه‌بندی اجتماعی آنلاین تبدیل به یک هنجار می‌شود. «شبکه‌بندی»، شعاری است که بسیاری از ما با آن در یک رابطه‌ی جدی عشق/تنفر هستیم. مطمعنا- همه‌ی شما به دنبال توسعه‌ی شبکه‌ی خود به وسیله‌ی ملاقات افراد جدید در صنعت خود هستید اما در واقع ملاقات آن‌ها می‌تواند حس یک کلاس متوسط رقص را داشته باشد، یک کلاس رقص متوسط و به طور دردناکی ناشیانه... .

وب، به ما روش‌هایی را برای هدایت حول شبکه‌بندی ناخوشایند ارائه داده است. مطابق http://blog.performics.com/life-on-demand-study-reveals-new-social-norms-40-percent-of-americans-feel-more-comfortable-engaging/، ۴۰ درصد از مردم با کار آنلاین، نسبت به ملاقات شخصی، احساس بهتری دارند. بنابراین، حیاتی‌تر از همیشه است که طراحان رویداد، معیارهای فعالی را برای تشویق شبکه‌بندی رو-در-رو هر زمان که امکان‌پذیر باشد اتخاذ می‌کنند و در نهایت، روابط نیرومندی را با مشتریان بالقوه، کارمندان، شرکا، ناظران و غیره ایجاد می‌کنند. این راهنما به شما در آماده‌سازی بهتر رویدادتان برای کاهش شرایط ناخوشایند شبکه‌بندی رو-در-رو کمک خواهد کرد و بنابراین دفعه‌ی بعد که شما قدم در اتاقی با ارتباطات بالقوه می‌گذارید احساس بسیار بهتری خواهید داشت و آماده‌ی انجام مکالمات خواهید بود.