عنوان فارسی مقاله:

مسیرهای سیگنالینگ در سرطان پستان: هدف قرار دادن درمانی ریزمحیطی


عنوان انگلیسی مقاله:

Signaling pathways in breast cancer: Therapeutic targeting of the microenvironment


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی مسیرهای سیگنالینگ در سرطان پستان: هدف قرار دادن درمانی ریزمحیطی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

سرطان سینه یکی از رایج ترین انواع سرطانها در میان زنان دنیا میباشد. درک زیست شناسی این بیماری خطرناک،یکی از شرطهای اولیه برای انتخاب درمان مناسب است. تغییر چرخه ی سلولی در بسیاری از سرطانها دیده شده است که سرطان سینه را نیز شامل میشود. به تازگی،عوامل رایجی در سرطان سینه دارای بازدارندگان کین از وابسته ای بوده اند که عواملی میباشند که از عملکرد کینازهای آزاد،و عواملی جلوگیری میکنند که هدف آنها مشخص کردن عناصر تولید کننده ی تومور ، مانند Notch،Wntو SHH میباشد. CDKIs به عنوان بازدارندگان انتخابی و غیرانتخابی CDK دسته بندی شده اند .CDKIs به عنوان درمانهای مفرد و یا ترکیبی شناخته شده اند.CDKI Palbocyclib روش درمانی امید بخشی در سرطان سینه میباشد.اخیرا، این دارو وارد آزمایش فازIII برای گیرنده ها یا ستروژنیدر سرطان سینه شده اند که پس از نشان دادن نتایج دلگرم کننده در پیشرفت بهبودی در آزمایش فازII صورت گرفت.

ریزتومورها درحال حاضر به عنوان عامل مهم و قابل توجهی در واکنشهای درمانی سرطان مشخص میگردد. این موارد به صورت روبه رشدی به عنوان هدف درمان ترکیبی سرطان سینه در نظرگرفته میشوند. یافته های اخیر در باره ی روشهای مربوط به علائم این بیماری خلاصه شده و مورد بحث قرار گرفته است. علاوه براین ، اهداف درمانی عناصرکوچک در سرطان سینه نیزمورد توجه قرارگرفته اند.