عنوان فارسی مقاله:

سیستم مخابرات نور مرئی با استفاده از سلول های خورشیدی سیلیسیومی برای جمع آوری انرژی و دریافت داده


عنوان انگلیسی مقاله:

Visible Light Communication System Using Silicon Photocell for Energy Gathering and Data Receiving


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی سیستم مخابرات نور مرئی با استفاده از سلول های خورشیدی سیلیسیومی برای جمع آوری انرژی و دریافت داده و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

1- معرفی

سلول های خورشیدی در طی 30 سال گذشته توجه زیادی را به خود جلب کرده اند و تمایل برای استفاده گسترده و عملی از ان ها به وجود آمده است. همچنین سیستم های مخابرات نور مرئی به عنوان یک نوع جدید از تکنولوژی مخابرات بیسیم با مصرف انرژی کم ، سرعت پاسخ بالا و امنیت بیشتر بسیار جذاب هستند [1].

سیستم جمع آوری انرژی و سیستم آشکارسازی سیگنال یک ایده جدید هستند. ذخیره کنندگان انرژی به طور گسترده در شبکه های حسگر مورد استفاده قرار گرفته اند. اما جمع آوری انرژی به ندرت در VLC دیده می شود. ما نشان داده ایم که پانل های خورشیدی مبتنی بر سیلیسیومی می توانند داده های VLC را دریافت و همزمان انرژی انرژی را جمع آوری کنند.

مطالعات تحقیقاتی انجام شده در این زمینه در [2] ارایه شده است. محققان کشور کره از یک سلول خورشیدی به طور همزمان به عنوان دریافت کننده توان خورشید و سیستم مخابرات نور مرئی (VLC) استفاده کرده اند. مطالعاتی بر روی بازدهی و پاسخ فرکانسی سلول های خورشیدی ارایه شده است.