عنوان فارسی مقاله:

یک سیستم رمز رادیویی امن و کاربرد آن برای محاسبه شبکه


عنوان انگلیسی مقاله:

A secure broadcasting cryptosystem and its application to grid computing


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی یک سیستم رمز رادیویی امن و کاربرد آن برای محاسبه شبکه و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی مقالات بر اساس کلمات کلیدی




نمونه متن ترجمه

چکیده

امنیت، یکی از مهمترین نیازهای محاسبة شبکه می باشد. در محیط های محاسبه تضمین باید گردد که فناوری های رادیویی معتبر، مؤثر و امنی برای کاربران و سرویس دهنده ها بکار رفته است. در مجموع، باید مطمئن شویم که یک مهاجم پیش از آن، آن داده ها و اطلاعات را ارائه نکرده باشد. هدف اصلی از یک سیستم رمز رادیویی این است که یک کانال ارتباطی امنی از یک فرستنده به گروهی از گیرنده های مجاز، ایجاد کند. اخیراً، چندین سیستم رمز رادیویی مبتنی بر تکنیک های متعدد رمزنگاری ایجاد شده است.

بهرحال، بسیاری از محققان، برچند نقطه ضعف امنیت در بسیاری از سیستم های رمز رادیویی که پیش از این ارائه شده است، اشاره کرده اند. این مقاله، سیستم رمز رادیویی امن جدیدی ارائه می کند که می تواند در برابر بسیاری از حملات امنیتی، پایدار بماند و برای محیط محاسبة شبکه قابل کاربرد می باشد. در نتیجه، سیستم رمز رادیویی ارائه شده، نه تنها از مزیت های سیستم رمز رادیویی، بهره مند می باشد، بلکه در مقایسه با سیستم های رمز رادیویی قبلی مربوطه، امن تر و کاربردی تر هم می باشد.