عنوان فارسی مقاله:

کنترل ∞H هشت درجه آزادی سیستم تعلیق فعال خودرو


عنوان انگلیسی مقاله:

H∞ control of 8 degrees of freedom vehicle active suspension system


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی کنترل ∞H هشت درجه آزادی سیستم تعلیق فعال خودرو و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده.

هدف اصلی این مقاله، توسعه ی تکنیک های کنترل مقاوم برای یک سیستم تعلیق فعال است که از یک مدل ریاضی بهبود یافته استفاده میکند. برای این منظور، معادله ی زبان اولر، برای کسب یک مدل ریاضی برای سیستم تعلیق فعال خودرو بکار میرود. دینامیک های صندلی راننده برای کسب یک مدل مناسب تر، شامل میشوند. کنترل کننده های ∞H قوی برای سیستم به منظور به حداقل رسانی اثر آشفتگی های جاده ای روی خودرو و مسافرین طراحی میشود. عملکرد سیستم تعلیق فعال، با سنجش شتاب بالا آمدن صندلی خودرو و شتاب چرخشی خودرو حول مرکز جاذبه اش، تعیین میشود. اثر بخشی کنترل کننده های ارائه شده، با نتایج شبیه سازی، ارزیابی میشود.