عنوان فارسی مقاله:

ROR1، یک پروتئین جنینی با یک نقش نوظهور در زیست شناسی سرطان

عنوان انگلیسی مقاله:

ROR1, an embryonic protein with an emerging role in cancer biology



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی ROR1، یک پروتئین جنینی با یک نقش نوظهور در زیست شناسی سرطان و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه
چکیده
گیرنده تیروزین کیناز مانند گیرنده 1 (ROR1) عضوی از خانواده ROR متشکل از ROR1 و ROR2 می باشد. این RORs شامل دو حوزه مجزا غنی از سیستئین خارج سلولی و یک دامنه غشای تراوا می باشد. در قسمت داخل سلولی، ROR1 دارای یک دامنه تیروزین کیناز، دو دامنه غنی سرین / ترئونین و یک دامنه غنی از پرولین است. البتهRORs در زمینه الگودهی جنینی و نوروژنز از طریق انواع متناظر مورد مطالعه قرار گرفته است. این اعمال فیزیولوژیک بر اساس نیاز دامنه کیناز دوگانه می باشد.
مقالات رو به رشد ROR1 را به عنوان یک نشانگر برای تشخیص سرطان از جمله در CLL و دیگر سرطان ها خون مورد تائید قرار داده است. علاوه بر این،ROR1 به مقدار زیادی در پیشرفت شماری از سرطان های خون و سخت درگیر است. هم چنینROR1 نشان دهنده مهار آپاتوسیز، تقویت سیگنالینگEGFR ، و مسبب انتقال اپیتلیال مزانشیمی (EMT) می باشد. نکته مهم،ROR1 تنها در بافت جنینی قابل تشخیص بوده و به طور کلی در بافت های بالغ وجود ندارد، و سازنده پروتئین مورد هدف داروی ایده آل برای درمان سرطان است.