عنوان فارسی مقاله:

سنجش ها و متریک های عملکرد برای زنجیره های تامین الکترونیکی

عنوان انگلیسی مقاله:

Performance measures and metrics for e-supply chains


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی سنجش ها و متریک های عملکرد برای زنجیره های تامین الکترونیکی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه
چکیده.
هدف. زنجیره های تامین الکترونیکی به سرعت به یک واقعیت تبدیل میشوند. برای مدیریت چنین زنجیره هایی به طور کارامد و موثر، سنجشهای سنتی عملکرد زنجیره ی تامین، کافی نیست. جستجوی آثار، کمبود سنجشها و متریک های زنجیره های تامین الکترونیکی را آشکار نمود. هدف این مقاله، توسعه ی سنجشها و متریک های جدید برای نظارت عملکرد زنجیره های تامین الکترونیکی است.
طراحی/ متدولوژی/ دیدگاه. چهارچوب مبتنی بر مزایای زنجیره های تامین الکترونیکی برای توسعه ی متریک ها و سنجش ها بکار رفته است. این مطالعه از بحث گروهی متمرکز با گرداوری هشت کارشناس و متخصص در حوزه ی زنجیره تامین الکترونیکی برای ارائه ی سنجشها و متریک ها استفاده نموده است. یک پرسشنامه با این سنجش ها و متریک ها طراحی شد و به حدود سیصد شرکت تولیدی قطعات الکترونیکی در مالزی برای کسب بازخور از سوی کارشناسان صنایع ارسال شد. آزمونهای قابلیت اطمینان و اعتبار مناسب، برای سنجش قابلیت اعتماد ابزار و اعتبار ساختها، ساخته شد.
یافته ها- از طریق بحث گروهی متمرکز، این مطالعه، شش متریک و 21 سنجش را شناسایی مینماید. ارزیابی بیشتر از طریق متخصصان صنایع، آشکار میکند که این سنجشها مهم هستند و توسط صنایع مورد استفاده قرار میگیرند. شش متریک عبارتند از: سرویس فعال شده ی وب، قابلیت اطمینان داده، زمان و هزینه، پاسخ الکترونیکی، ارائه صورتحساب و پرداخت و متریک های مدیریت سند الکترونیک.
اصالت/ ارزش. این مطالعه از چهارچوب ساده و متدولوژی دقیق و بی نقص برای ایجاد سنجشها و متریکهای جدید بهره میگیرد که به زنجیره های تامین الکترونیک مربوط هستند.