عنوان فارسی مقاله:

مفهوم گاتس (GATS) برای خدمات پستی

عنوان انگلیسی مقاله:

The GATS Implications for Postal Services


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی مفهوم گاتس (GATS) برای خدمات پستی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه
مقدمه
خدمات تحویل سریع و پستی ازجمله موضوعات اصلی در مذاکرات در جریان گات سازمانی تجارت جهانی" وِتو" (WTO GATS) در جِنیوا (شهری واقع در جنوب غربی سویس در امتداد غربی دریاچه جِنیوا" Geneva ") به شمار می‌آیند. برتر و اولویتی که به این بخش‌ها اختصاص‌یافته عمدتاً در ارتباط با تلاش‌های صنعت تحویل سریع چندملیتی بوده که با توجه به نوع چشم‌اندازش به‌عنوان یک عنصر کلیدی در دولت‌های سازمان تجارت جهاتی بسیار فعال عمل کرده است.
تاکنون، تنها برخی از دولت‌های متحد، تعهدات ویژه گاتس را اتخاذ کرده‌اند که خدمات پستی را دربر گرفته و تقریباً تعداد معدودی تمایل دارند که خدمات پستی در این نوع آیین‌نامه‌ها پوشش داده شوند. در دیدگاه پژوهش حاضر، این رویکرد محتاطانه هوشمندانه است. گاتس و مذاکرات مرتبط در جریان برای گسترش و بسط دادن آن، چالش‌های قال توجهی را برای خدمات پستی عمومی و اداره‌های کل پستی ایجاد کرده است.
صنعت تحویل سریع چندملیتی از سیاست به‌خوبی تعریف‌شده‌ای برای اصلاح دستورالعمل‌هایی را دارد که امید است پیشرفت‌هایی را از طریق گاتس به ارمغان بیاورد. اهمیت آن در این است که ادارات کلی پست همچنین به‌دقت مفاهیم گاتس برای سیاست‌ها و تعهدات موردتوجه قرار داده و در اصل و اساس این مذاکرات لحاظ می‌کنند.
بنابراین، لذا ما شما را تشویق می‌کنیم تا در این حوزه و برای سازمان‌دهی این سمینار مشارکت کنید.