عنوان فارسی مقاله: پویایی زنجیره تامین در خدمات بهداشتی و درمانی


عنوان انگلیسی مقاله:

Supply chain dynamics in healthcare services



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی پویایی زنجیره تامین در خدمات بهداشتی و درمانی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف - هدف از این مقاله، تجزیه و تحلیل سیستم های زنجیره تامین خدمات درمانی است. مقدار زیادی از منابع و ادبیات درباره مدیریت زنجیره تامین در شرایط موجودی کالای تکمیل شده موجود است؛ با این حال، تحقیقات کمی درمورد مدیریت ظرفیت سرویس وجود دارد زمانی که موجودی کالاهای تکمیل شده وجود ندارند.

طرح / روش / رویکرد – مدل های دینامیک سیستم برای یک زنجیره تامین سرویس گرای معمولی مانند فرآیندهای بهداشتی توسعه می یابد، که در آن سه مرحله خدمت به ترتیب معرفی می شوند.

یافته ها - درست مانند زنجیره تامین موجودی کالای تکمیل شده، زنجیره های تامین خدمات مراقبت های بهداشتی نیز رفتار دینامیکی نشان می دهند. با مقایسه گزینه ها ، کاهش خدمات، و تاخیر تعدیل ظرفیت نشان داد که کاهش تعدیل ظرفیت و تاخیر خدمات نتایج بهتری می دهد.

محدودیتها / مفاهیم تحقیق - این مطالعه به زنجیره تامین سلامت سرویس گرا محدود شده است. کار بیشتر شامل گسترش مطالعه به زنجیره تامین سرویس گرا با پردازش موازی، یعنی داشتن بیش از یک مرحله برای انجام یک عملیات مشابه و همچنین به مطالعه رفتار در زنجیره های تامین سرویس گرا که سفارشات و برنامه های بازآینده دارد می باشد. همچنین مطالعات موردی خاص را می توان برای نشان دادن عوامل مربوط به زنجیره تامین سرویس گرای خاص توسعه داد.

مفاهیم کاربردی - مقاله اثر شلاق چرمی در زنجیره تامین مراقبت های بهداشتی سرویس گرا را توضیح می دهد. کاهش مراحل و تنظیم ظرفیت، گزینه های استراتژیک برای زنجیره تامین سرویس گرا هستند.

اصالت / ارزش - این مقاله گزینه های سیاست را برای مدیریت پویایی زنجیره تامین مراقبت های بهداشتی سرویس گرا توضیح می دهد.