عنوان فارسی مقاله:

شناسایی تغییرات آتی فناوری ارتباطات و اطلاعات در مدیریت منابع انسانی: مطالعه دلفی

عنوان انگلیسی مقاله:

Identify Future Changes of ICT in Human Resources Management : A Delphi Study


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی شناسایی تغییرات آتی فناوری ارتباطات و اطلاعات در مدیریت منابع انسانی: مطالعه دلفی  و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 









نمونه متن ترجمه
چکیده
حال در جهانی مدرن پر از پیچیدگی های روبه فزونی و سرعت نوآوری، آینده اندیشی و دور اندیشی در حال تبدیل شدن به موضوعی مهم و جذاب نسبت به گذشته است. این پژوهش با هدف شناسایی اثر تغییرات آتی فناروی اطلاعات و ارتباطات(ICT)، بر عملکرد و فعالیت های مدیریت منابع انسانی(HRM)، در بازه زمانی حال و تا 5 سال آینده شکل گرفته است.
در این پژوهش از فن دلفی استفاده شده و از پنل کارشناسان ناشناس (دارای نام مستعار) متشکل از پرسنل آکادمیکی و شاغلین مدیریت منابع انسانی الکترونیکی شرکت TUGA در سال 2015 استفاده شد. بعد از بررسی منابع نظری و درک درست و مناسب مسائل و مشاوره با صاحبنظران، یک پرسشنامه متشکل از دو قسمت، طراحی شده و میان اعضای پنل توزیع شد و بعد از سه چرخش و توافق بین کارشناسان، چرخش متوقف گردید.نتایج نشان داد که تغییرات در فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) برای مدیریت منابع انسانی در آینده مفهومی بوده و مهم تلقی می شود.بنابراین، سازمان ها مجبور هستند برای تغییرات آتی در تکنولوژی خود را آماده سازند، و توجه وافری را به هدایت و انجام فعالیت های پژوهشی در این حوزه معطوف نمایند.