عنوان فارسی مقاله:

نوآوری پیوندی و مدیریت پروژه های تولیدی: یک تحلیل مقایسه ای در صنعت اتومبیل

عنوان انگلیسی مقاله:

Crossing innovation and product projects management: A comparative analysis in the automotive industry


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی نوآوری پیوندی و مدیریت پروژه های تولیدی: یک تحلیل مقایسه ای در صنعت اتومبیل و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 






نمونه متن ترجمه

1- مقدمه

رویکردهای طراحی و پلات فورم دو روند تغییر شکل مهم برای شرکت های صنعتی در دهه 1990 و آغاز دهه 2000 بوده اند. برای آن شرکت ها، مدیریت نوآوری اصلاً به معرفی محصولات کلاً و اساساً جدید نمی پردازد بلکه به احتمال بیشتری به کاربرد ویژگی های نوآورانه درون یک جریان از محصولات و پلات فورم های جدید می پردازد. این به معنای مدیریت اثر متقابل بین بلوغ ویژگی های نوآورانه و جریان منظمی از پروژه های توسعه براساس شایستگی های موجود است.

این مقاله یک چارچوب تحلیلی را برای یک مقایسه نظامند درباره مدیریت اثر متقابل نوآوری – محصول پیشنهاد می کند و چند نتیجه اولیه را براساس داده های جمع آوری شده در صنعت اتومبیل ارایه می کند. این بخش فرصت تجربی جالبی را برای مطالعه ی این سوال فراهم می سازد چون آن با یک افزایش چشمگیر در سرعت شروع کار هم محصولات جدید و هم ویژگی های نوآورانه روبروست .

ما ابتدا محرک های تجربی این تحقیق را ارایه می کنیم، سوال تحقیق را در خصوص مقالات موضوعی مهم درباره ی سازماندهی و یادگیری هدایت شده توسط پروژه ارایه می کنیم. سپس ما چارچوب نظری و روش شناسی را برای تجزیه و تحلیل اثر متقابل نوآوری / محصول معین می کنیم. در بخش سوم ما پنج بررسی موردی را ارایه می کنیم که از داده های جمع آوری شده در اتومبیل سازان اروپایی و آسیایی ناشی می شوند. ما سرانجام چند درس فراگرفته شده از مقایسه این پنج مورد را ارایه می کنیم.