عنوان فارسی مقاله:

کلان داده، علم تجزیه و تحلیل و مسیر بینش ها تا رسیدن به ارزش



عنوان انگلیسی مقاله:

Big data, analytics and the path frm insights to value





برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی کلان داده، علم تجزیه و تحلیل و مسیر بینش ها تا رسیدن به ارزش و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه
رهبران ارشد در هر صنعت در هر بخش از جهان در تعجب هستند که آیا در حال استفاده کامل از ارزش مقادیر انبوه اطلاعاتی هستند که آنها از قبل درون سازمان اشان داشته اند . فناوری های جدید در حال جمع کردن داده های بیشتر نسبت به آنچه از قبل وجود داشت ، می باشند با اینحال تعدادی از سازمان ها هنوز بدنبال روش های بهتری برای کسب ارزش از داده هایشان و رقابت در بازار می باشند . سئوالات این مدیران در این حوزه پابرجاست که چگونه می توانند با بهترین روش به این ارزش دست یابند .
آیا رقباء در حال دست یابی به بینش های تند تر و دقیق تر هستند ؟ آیا آنها قادر هستند تا از نو به مزیت بازار دست یابند ، در حالی که بر هزینه در طول دو سال گذشته تمرکز کرده اند و در زمینه های دیگر اغماض داشته اند ؟ آیا آنها تفسیر صحیحی از سیگنال های ناشی از اقتصاد جهانی دارند - و اثربخشی آن را به اندازه کافی بر مشتریان و شرکاء اشان براورد می کنند ؟ دانستن این که چه چیزی اتفاق افتاده بود و چرا اتفاق افتاده است دیگر کفایت نمی کند . سازمان ها ملزم هستند تا بدانند اکنون چه چیزی در حال رخ دادن است ، چه چیزی محتمل است تا در آینده رخ دهد و چه اقداماتی بایستی برای رسیدن به نتایج بهینه اتخاذ گردند .