عنوان فارسی مقاله:

تحقیق کیفی اروپایی : دنیایی از تنوع و جریان احتیاط

عنوان انگلیسی مقاله:

European qualitative research: A celebration of diversity and a cautionary tale


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی تحقیق کیفی اروپایی : دنیایی از تنوع و جریان احتیاط و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 






نمونه متن ترجمه

مقدمه

کمک و همکاری هایی که در رابطه با روش انجام مطالعات کیفی صورت می گیرد با دانسته های ما از سازمان و چگونگی مدیریت آن ارتباط دارد (بوچ من بورای من 2007). اخیرا نیز شماری از نویسندگان بر آنند تحقیقات در زمینه ی مدیریت کیفی را در مسیر اصلی خود پیاده سازی نمایند (بلو هم , هارمن, لی, میشل 2011: سیمون , کاسل, جانسون 2016 ).معنی مطالعات کیفی چیزی شبیه به واژه ی "زمینه رقابت " می باشد (جانسون , بوهرینق, سیمون, کسل 2007: لوک 2003).

نکات جالب و برجسته در زمینه ی مطالعات کیفی بسیار متعدد و فراوان می باشد . در صورتی که این نکات دارای پیچیدگی زیادی نباشند می توانند بسیار موثر واقع گردند.تمامی این تعاریف به وسیله ی آوسون و دتزد در سال 2001 گسترش یافته و معروف گشته اند. آنان معتقدند:"مطالعات کیفی با بسیاری از دیدگاه های تئوری مرتبط می باشداما به طور معمول متمایل به سمت استنباط واقعی, اجتماعی و متمرکز بر روی معانی ایده ها ,عمل و یا مطالعه بر روی نظرات جدی اهالی بومی می باشد."قضیه مهم این است که مشترکات زیادی بین رو شهای متعدد کیفی محور وجود دارد. بحث ویژه ای که در این مقاله وجود دارد مربوط به روش استفاده از جستجوی کیفی محور در آمریکای شمالی, اروپا و دیگر قسمت های جهان می باشد که با سرعت ها و روش های مختلفی از این روش ها مطلع می گردند.(لی ,هامفری 2006) برای مثال طبق نوشته های اسدیکن (2014) تحقیقات کیفی محور بسیار محدودی در مجلات آمریکا نسبت به مجلات اروپایی انتشار یافته است.