عنوان فارسی مقاله:

مدل رفتار جبرانی مصرف کننده: چگونه خود ناهمخوانی محرک رفتار مصرف کننده است

عنوان انگلیسی مقاله:

The Compensatory Consumer Behavior Model: How self-discrepancies drive consumer behavior


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدل رفتار جبرانی مصرف کننده: چگونه خود ناهمخوانی محرک رفتار مصرف کننده است و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه
چکیده
کالاها و خدمات مصرف کننده ارزش روانشناسی ای دارند که می تواند برابر یا فراتر از ارزش عملیاتی شان باشند. ادبیات پیشینه نشان داد که یک منبع ارزش از ظرفیت برای محصولات ظاهر می شود تا به عنوان تسکین روانشناسی ای عمل کند که شکل های متعدد پریشانی در حوزه های متعدد را کاهش می دهد. این بررسی به صورت سیستماتیک ادبیات را بر استفاده از رفتار مصرف کننده به عنوان ابزاری برای تنظیم تمایز خود یا عدم تجانس بیین اینکه چگونه فرد خودش را در نظر می گیرد یا می خواهد که خودش را در نظر گیرد سازماندهی می شود و ادغام می گردد (Higgins, 1987). یک مدل رفتار جبرانی مصرف کننده برای توصیف پیامدهای روانشناسی تمایز خود بر رفتار مصرف کننده را معرفی می کنیم. این مدل پنج استراتژی مجزا را مشخص می کند که توسط آن مصرف کننده با تمایز خود مقابله می کند: نتیجه مستقیم، تکامل خود نمادین، تفکیک، فرار از واقعیت و جبران سیال. در نهایت، نویسندگان پرسش های اساسی ای مطرح کردند تا تلاش های تحقیق آتی را هدایت کنند. روی هم رفته، مرور و بررسی کنونی هم مقدمه ای بر رفتار جبرانی مصرف کننده است و هم دستور کاری برای تحقیقات آتی فراهم می کند.