عنوان فارسی مقاله: نقش تعدیل کننده‌ اعمال قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیکB2B
عنوان انگلیسی مقاله:

The Moderating Role of Power Exercise in B2B E-commerce Adoption Decision



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی نقش تعدیل کننده‌ اعمال قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیکB2B و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید


 







نمونه متن ترجمه

چکیده

تجارت الکترونیک B2B (B2B EC)، یک فناوری است که روابط بین شریکان تجاری را پشتیبانی می‌کند. در اتخاذ چنین فناوری‌ای، اِعمال قدرت، نقشی حیاتی را ایفا می‌کند. اعمال اشتباه قدرت در محدوده‌ی B2B ممکن است پیامدهای نادرست و غیر واقع‌بینانه‌ای را ایجاد کند. متاسفانه، نقش اعمال قدر در نوشتجات اتخاذ B2B EC تقریبا نادیده گرفته شده است. در پاسخ، این مقاله با استفاده از نظریه‌ی وابستگی منابع (RDT) و نظریه‌ی نوآوری انتشار (DIT) در مورد تعامل بین تاثیر ویژگی‌های نوآوری و اعمال قدرت استدلال می‌کند تا اتخاذ B2B EC را توضیح دهد. این پیشنهاد می‌تواند شناخت B2B EC را بهبود بخشد و به حل تناقض بین یافته‌های در نوشتجات کمک کند.